Gå til innhold

Nytt leketøy i overkant av 3000,-?

Anbefalte innlegg

Venter på at forsikringsselskapet skal få ut fingeren nå, etter å ha blitt

frastjålet min forrige telefon..

Ser for meg Samsung D820, Benq-Siemens EF-81, N80 osv..

Problemet er at enten er telefonen for kjedelig, noen ukjent eller noe

stort og dyrt.. Finnes mye annet greit og, men synes uansett at det er litt

kjipt å ikke kjøpe 3G siden jeg hadde dette forrige gang. Dessverre

kan jeg nok heller ikke vente på telefoner som feks. K800i.

Noen som klarer å overbevise meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du sier "leketøy" sliter jeg litt med å se hva du sikter til. Hvis du tenker deg en telefon du kan legge inn masse artig programmvare o.l, så er det kanskje en idé å se på smarttelefoner? Er du i stedet ute etter bra kamera osv, så kan det jo kanskje være en fordel å vente på den nye SE800i, eller hvis det er uaktuelt, gå for en av de nye nokia - kamera telefonene.

Men, spør du meg, så ville jeg anbefalt en Qtek\i-mate telefon. Med Windows Mobile 5 operativ system, er mulighetene endeløse! Qtek 8310 har for eksempel innebygget w-lan slik at du kan surfe på trådløse nett på den store 2,2" skjermen (med tanke på hvor liten denne telefonen er så er det en meget stor skjerm). Her finnes det også et hav av tilgjengelig spill og programmvare som du kan "leke" deg med så mye du orker. Telefonen mangler riktignok 3G, men ved mindre du er hyppig bruker av video samtaler, så ser jeg egentlig ikke noe tap ettersom telefonen har EDGE.

Så, utdyp gjerne om hva slags telefon du faktisk vil ha!

Lenke til kommentar

Utdype er ikke så lett.. Poenget er at jeg har hatt det meste og krever svært lite samtidig som jeg krever alt! :)

Ikke helt forklarende sa du? Qtek har jeg hatt engang, men 8310 begynner å bli gammel, den er heller ikke spesiell nok og mangler 3G. Som macbruker kvier jeg meg også for å ha en slik telefon..

Jeg er ikke imponert over Series 60 hittil, det går rett og for treg.. Jeg kan nok heller ikke vente så lenge, utover én uke eller to..

Edit: For å gi et "hint", byggekvalitet er svært viktig, selv om jeg til slutt klart å venne meg til 6280 også.. Jeg er godt kjent med Nokia, Samsung og SE og ville aldri vurdert feks. LG. Motorola og BenQ-Siemens har jeg i tenkeboksen..

Jeg drømmer forsåvidt om 8800, men for dyr å kjøpe ny.. Pga. forsikring må jeg da heller velge en telefon, selge og kjøpe 8800 "brukt".. Dessverre noe upraktisk..

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar

Qtek med sine 7-9 måneder er litt i overkant.. Dessuten, Windows Mobile og OSX er ikke en fullgod løsning.

Vurdert BenQ-Siemens EF81, men hører så mye bra og dårlig om hverandre. Menysystemet frister heller ikke.

Samsung D820 er også kul, men de har den ikke på gsm.no (forsikring) og dessuten syncer ikke Samsung med OSX dessverre.

Har lyst på SE K800i eller helst N73, men venting er egentlig ikke noe særlig alternativ. Nokia N80 er kul, men også noe stor og dyr. Gsm.no vet heller ikke når denne kommer inn i sort.

Vurderer også Nokia 8800, som jeg synes er helt rå og derfor greit at den mangler 3G++.. Men så var det prisen da! :ermm:

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har lyst på SE K800i eller helst N73, men venting er egentlig ikke noe særlig alternativ. Nokia N80 er kul, men også noe stor og dyr. Gsm.no vet heller ikke når denne kommer inn i sort.

6229663[/snapback]

Kjøpt ny telefon ennå?

Synes du skal gå for N80. Jeg tror det blir den på meg etter sommeren, men du er jo alltid litt tidligere ute ;o)

6630 får vare såpass lenge. Også kan jeg legge beslag på pappas P990 (har bestilt), så fort han finner ut at den blir for avansert for ham.

Lenke til kommentar
Det ble Samsung D820 etter mye om og men.. Den kommer forhåpentligvis i morgen! :) Så får jeg se etterhvert.. Den syncer ikke med meg, men det får være inntil videre.

6322765[/snapback]

Fet den :o)

Selv sitter jeg og sitrer etter P990. Så blir det N80 over sommeren ;o)

Petter'n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...