Gå til innhold

Kreditnota hos Komplett. Automatisk utbetaling?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har fått en kreditnota hos Komplett og lurer på om det er automatisk utbetaling hos de eller om man må ta kontakt for å få dette gjort.

Evt hvor lang tid det tar før utbetalingen skjer.

Fikk kreditnota 12/5.

Noen med erfaringer?

Mvh

Vidde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har fått en kreditnota hos Komplett og lurer på om det er automatisk utbetaling hos de eller om man må ta kontakt for å få dette gjort.

Fikk kreditnota 12/5.

Noen med erfaringer?

Mvh

Vidde

6218420[/snapback]

hva med å spør komplett direkte?

Lenke til kommentar
Hei.

Fikk kreditnota 12/5.

Noen med erfaringer?

Mvh

Vidde

6218420[/snapback]

hva med å spør komplett direkte?

6218526[/snapback]

Var det det beste du kunne komme med?

Kanskje jeg ikke vil mase på en allerede stresset kundeservice hvis det var noen som visste dette allerede her?

Men, joda jeg kan mase ræva ta kundeservice for bagateller, jeg. Da blir sikkert alle andre med større problemer fornøyde når de ikke kommer frem på telefon eller det tar ekstra tid før de får svar på mail.

Mvh

Vidde

Lenke til kommentar

Om kundeservice til komplett er stresset eller ikke bør være helt uinterresangt, det er tross alt hos de du er kunde. Er kun de som kan svare deg om pengene er på vei, eller når de blir utbetalt.

Slike utbetalinger bør gå "automatisk" når du har fått kredittnotaen. Hvis du fikk selve kreditttnotaen den 12, så bør du ta kontakt med komplett, for det har tatt lang tid i mine øyne hvis du ikke har fått de ennå.

Lenke til kommentar

Har du gitt dem kontonr. ditt? Har du ikke det må du sikkert kontakte dem. Glemte det en gang hos MPX.no, og da måtte jeg kontakte dem selv og gi dem kontonr. mitt før jeg fikk utbetalt penga.

Og hvor lang tid det tar før du får pengene på kontoen din, varierer sikkert på hvor mye dem har å gjøre. Det skader ikke om du maser litt på dem, for det er dem som kan gi deg det svaret du vil ha.

Lenke til kommentar

Mine erfaringer (med norek/komplett) er at utbetalingen kommer automatisk i ca 30 % i tilfellene.

I de resterende tilfellene har jeg purret (etter 1-2 måneder) og fått beskjed om at det var en "teknisk feil" og at pengene skal overføres med en gang. Dagen etter har jeg da normalt hatt pengene på bok. :)

Jeg vil ikke spekulere i om disse "tekniske feilene" er en innkalkulert del av komplett sin returhåndtering...

Lenke til kommentar

God morgen!

Prosedyren for utbetaling hos Komplett avhenger av hvordan varen ble betalt. De aller fleste kreditnota blir utbetalt automatisk. Komplett er også avhengige av banker evnt. kortselskaper i denne forbindelse slik at det kan gå opp til 5 dager etter kr.nota er laget til den er på konto hos kunde. Dersom man ikke har fått penger på konto etter 5 dager bør man sende en mail til [email protected] for å sjekke status på utbetalingen.

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
God morgen!

Prosedyren for utbetaling hos Komplett avhenger av hvordan varen ble betalt. De aller fleste kreditnota blir utbetalt automatisk. Komplett er også avhengige av banker evnt. kortselskaper i denne forbindelse slik at det kan gå opp til 5 dager etter kr.nota er laget til den er på konto hos kunde. Dersom man ikke har fått penger på konto etter 5 dager bør man sende en mail til [email protected] for å sjekke status på utbetalingen.

:)

6227310[/snapback]

Utb Komplett penger på tirsdager og torsdager enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...