-Petter- Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg er ute etter noen klistermerker eller noe til å style opp båten min litt, det er en gift-grønn Hurricane 370. Vet at det finnes en side hvor jeg kan designe klistermerker med tekst selv, men husker ikke url, noen som vet? Har også lust på en playboy-kanin på fronten av båten , litt stort:!: Sleng inn Url'er til sider med klistermerker osv. og gjerne noen tips om hvordan jeg kan "style" båten min Lenke til kommentar
zIP Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Fiks carputer i båten eller, heter vel boatputer elns da.. uansett, gps, xvid, musikkvideoer osv er ett must på sjøen - for noen. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 hehe, den blir nok stjålet fort Har en cd-spiller til bil jeg skal ta inn og ut når jeg kjører For musikken Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Du kan jo kjøpe senkesett :!: Endret 1. juni 2006 av sigurd90 Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 mja, ligge jo nesten kje i vannet når eg kjøre såå :!: Lenke til kommentar
alexander 13 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 hei har en båt som jeg trenger styring til en pioner 14 fot 6 hester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå