jealei Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Hei, jeg har et logitech x-530 høyttaler annlegg, jeg hadde lyst til og bruke dette på dvd spilleren, siden det følgte med et surround adapter tenkte jeg og bruke denne på dvd spilleren, jeg tok 2 han til han rca kabel og puttet den i surround right,left på dvd på spilleren, men det kommer bare musikk, ingen snakking, hvis jeg skur på downmix 3d surround, så kommer det ingen lyd, jeg må ha på logic pro II for og få lyd, med hvis jeg har dowbmix 3d surround, og plugger de 2 han til han rca kabelene i front rigth, left så kommer lyden. hva er galt? Endret 1. juni 2006 av jealei Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) X-530 er ikke beregnet på slik bruk, rett og slett. Endret 2. juni 2006 av Lefse Lenke til kommentar
jealei Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 merkelig, for hardware har jo testet annlegget, og det var riktig nok ikke dyp nolk bass men ellers var det jo kanske bra så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå