Gå til innhold

Best lyd i lommen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPOD er bra nok den, det eneste minuset er nok batteriene. Jeg hadde 3. generasjon, og den er i dag soveroms MP3 spiller på konstant lading. Den tålte vel 4 timer spilling pr lading. Det store problemet er at man ikke får slått av iPODen.

Bruksanvisningen sier at man skal holde play knappen inne til den slukker. Dette setter den kun i vente modus, og den bruker nesten like bra med batteri som når den spiller. Den slår seg kun av når den har stått til lading etter at batteriet er helt tomt. Det merkes ved at den bruker noen sekunder på å starte.

Har i dag en Sony HD-3 spiller og den har jeg i flere dager med 7-8 timer spilling før jeg må lade den. Selv om iPODens navigering er litt kjappere, så er trykkingen ikke noe minus, kun en vane sak.

Er du ikke redd for å gå litt andre veier enn det alle andre gjør, så kjøp noe annet enn iPOD. Den er dyrere enn de andre også.

Eneste fordel med dem er at de har bra navigering og man får mye tilleggsutstyr.

Lenke til kommentar

Har en iPod Photo (4gen) 30GB, den har oppgitt spilletid på 15timer, jeg har spilt med den (nonstop) i 16timer(togtur fra stockholm til narvik, turen varer litt lengre, menmen)

Av de spillerne som er testet der, er definitift nanoen best! Det er det inegn tvil om..

AndersT2, har en del problemer jeg ikke har med min iPod, har ikke hatt noen problemer med min, har hatt den i litt over et år :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...