StaMnesN Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hei Måtte regge meg på nytt... fikk ikke inn på brukernavne og passordet mitt... prøvde å sende passord på epost for å se om jeg hadde glemt det... men kom opp at eposten min ikke var reggistert waf :S (lyst på min gamle konto) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Må flytte posten din for dette har ingenting direkte med hardare.no å gjøre, det har med forumet, så posten din flyttes til Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hva er/var navnet på din tidligere brukerkonto? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 heiMåtte regge meg på nytt... fikk ikke inn på brukernavne og passordet mitt... prøvde å sende passord på epost for å se om jeg hadde glemt det... men kom opp at eposten min ikke var reggistert waf :S (lyst på min gamle konto) 6218127[/snapback] Send en e-post til [email protected] så fikses biffen der ASAP for deg Kontoen er nok ikke slettet, bare noe hos oss som har krøllet seg til. Lenke til kommentar
StaMnesN Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 heiMåtte regge meg på nytt... fikk ikke inn på brukernavne og passordet mitt... prøvde å sende passord på epost for å se om jeg hadde glemt det... men kom opp at eposten min ikke var reggistert waf :S (lyst på min gamle konto) 6218127[/snapback] Send en e-post til [email protected] så fikses biffen der ASAP for deg Kontoen er nok ikke slettet, bare noe hos oss som har krøllet seg til. 6224112[/snapback] takk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg