Gå til innhold

Reviews av Logitech MX300 / MX500 / MX700 !


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter info om den nye mus serien til Logitech, tenkte jeg skulle dele noe av det jeg fant med dere:

 

esreality

 

gamersdepot.com

 

earthv.com

 

counter-strike.at (tysk)

 

Hvis dere finner noe info, review, preview eller lignene tester... please post de her!

 

PS: hvis dere har kjøpt en MX mus, si hva dere "oppgraderte" fra og si om dere merker forskjell!

 

Noen av dere som merker forskjell fra Dual Optical til MX500? (tenker på presisjon og ergometri)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå

-MX700.

 

Har hatt:

-Razor Boomslang 1 x 2000 modellen

-Razor Boomslang 2 x 1000 modellen

-MS Optical (den første)

-MS Optical v3 (kjempemus, best av alle på "har hatt"-listen)

-Logitech Wheel Mouse (den med den bedritne gummien på siden)

-Logitech Wingman Gaming Mouse

-Logitech Cordless Optical (gummidritt her og)

-Logitech Dual Optical (gummidritt her og)

 

Vel, ok...

 

MX700:

 

Dette er den beste trådløse musen på markedet, ubeseiret på alt. Målte Hz/overføringer pr sekund til 125, alltså det som USB har som overføring. Noe som er ekstremt bra, da den eldre RF teknologien og annet teknologi vanligvis klarer 40Hz eller 80Hz (for noen MS mus, tror jeg).

 

Reaksjonstid? Vel, jeg gikk ifra en MS v3 da, og jeg har vansker for å bestemme meg... Men det er ikke reaksjonstiden jeg synes er ille. Den er som en trådmus. Føles veldig rart... Men utrolig deilig å kunne spille Q3A, T2, CS og AQ2 som man skal, MED EN TRÅDLØS!!!

 

Ellers, vekten... Den veier mye, jeg merker mere muskelspenninger i min "mushånd". Men det tror jeg kommer etterhvert, man må vel "trene" opp hånden.

 

Lading? Vel, batteriene varte i 12 timer med ekstensiv bruk etter første lading... Og den sto på og ble brukt i et døgn før den måtte lades sist gang her... Og lapplading er kjempekjekt, ladet den i 15 minutt, kunne bruke den helt til jeg la meg jo! Så det er ikke et problemtema!

 

Ja, forresten, det er ikke gummi på sidene, det er samme type plast eller noe som på MS v3, så det er ikke noe farlig å ha spist en brødskive, og komme borti fårepølsa og så dratt fingeren på siden. Ikke som på de andre musene ifra Logitech med gummi, hvor du aldri får bort fettet igjen... Helt forjævlig spør du meg. Glad at Logitech har fikset det!

 

For de som ikke gidder med trådløst/batteri/vekten, anbefaler jeg sterkt MX500 da denne er den samme, men lettere og med tråd.

 

Over and out, kjello2 :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-10-08 23:34 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...