Gå til innhold

De første bildene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann

Gratulerer med nytt kamera.

Liker bilde nummer en best av de tre, men ville nok tatt med litt mindre himmel, og mer av sjøen. Slik at horisonten delte bildet ved ca. 2/3 av høyden.

Horisonten er også litt skjev, men det kan du rette på i et eller annet program.

Bilde to og tre blir litt kjedelige synes jeg.

Lykke til videre :yes:

Mads

Lenke til kommentar

Hei hei!

Liker egentlig bilde nr. 2 best, selv om jeg ville gjort det litt annerledes. For meg virker det som at de gule husene til venstre speider utover mot venstre, slik at det virker litt trangt på den siden. Derfor ville jeg ha vurdert muligheten å komponere bildet slik at de var til høyre i bildet.. Men vet selvfølgelig ikke hvordan det så ut til venstre for de husene. Elelr synes jeg bilde nr. 1 ble for mye svart. Bilde nr. 3 ga meg ikke så mye. Men alt i alt greie bilder. :)

Lenke til kommentar
Hei hei!

Liker egentlig bilde nr. 2 best, selv om jeg ville gjort det litt annerledes. For meg virker det som at de gule husene til venstre speider utover mot venstre, slik at det virker litt trangt på den siden. Derfor ville jeg ha vurdert muligheten å komponere bildet slik at de var til høyre i bildet.. Men vet selvfølgelig ikke hvordan det så ut til venstre for de husene. Elelr synes jeg bilde nr. 1 ble for mye svart. Bilde nr. 3 ga meg ikke så mye. Men alt i alt greie bilder. :)

6218318[/snapback]

Takk for tilbakemelding!

Tredje bildet er faktisk av flere personer :)

Fyren i lufta ser ut som han sikter på resten av gjengen... det var kanskje en dårlig redigering. Originalen er kanskje litt mer actionpreget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...