Gå til innhold

HW-Lan 06: do og dusj...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er 1.90 høy, 120kg og er sersjant og instruktør i forsvaret. Det er IKKE noe stress for meg å bruke piggsveisen til en oppkjeftig og forsøplende fjortis som dokost :D

6297729[/snapback]

 

Haha, kanskje du kan få noen av besøkende som forsøpler til å rydde du da :D

Lenke til kommentar
Jeg er 1.90 høy, 120kg og er sersjant og instruktør i forsvaret. Det er IKKE noe stress for meg å bruke piggsveisen til en oppkjeftig og forsøplende fjortis som dokost :D

6297729[/snapback]

 

Haha, kanskje du kan få noen av besøkende som forsøpler til å rydde du da :D

6297861[/snapback]

 

Av en eller annen grunn vasker norske vernepliktige ungdommer toaletter og gulvlister med gamle tannbørster daglig. Man BEHØVER ikke bli voldelig for å få ting gjennomført, selv om det er greit å statuere et eksempel.

Lenke til kommentar
Reiser rundt på forskjellige HV-øvelser og lærer folk å grave snøhuler og skyte med RFK.

Ellers har jeg vært 2 år på GP.

6297900[/snapback]

 

Himvernet ja. Pappa er og var kontorstolsliter han. Tror kanskje ikke han kjenner deg alikavel :p

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Reiser rundt på forskjellige HV-øvelser og lærer folk å grave snøhuler og skyte med RFK.

Ellers har jeg vært 2 år på GP.

6297900[/snapback]

 

Himvernet ja. Pappa er og var kontorstolsliter han. Tror kanskje ikke han kjenner deg alikavel :p

6297932[/snapback]

 

Tror nok ikke jeg heller, men verden er mindre enn man tror og man vet jo aldri... Best at du er snill gutt ellers sladrer jeg til pappaen din! :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
ja, nå er vi her...er det noen dusjer tilgjengelig noen steder da??

7019111[/snapback]

Utenfor hangaren på langsiden mot veien :)

7019151[/snapback]

 

 

Jeg har sett de fine brakke-toalettene på utsiden, menneh er det dusjer der også? :ohmy:

7019221[/snapback]

ja, når du trekker med i do så spyler dusjen :p

 

Neida, det skal være dusjrigger der også :)

Lenke til kommentar
Jeg er 1.90 høy, 120kg og er sersjant og instruktør i forsvaret. Det er IKKE noe stress for meg å bruke piggsveisen til en oppkjeftig og forsøplende fjortis som dokost :D

6297729[/snapback]

 

Oi så tøff. Også sec crew på hw lan a gitt. RESPECT!

7024533[/snapback]

Ja. Hyggelig at noen gidder å hjelpe nerdene her.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...