AT1S Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 På fornebu har de fortsatt maskinene de brukte til avising av rullebanene... disse vil bli flittig brukt. 6248382[/snapback] Tror ikke disse maskinene står inne i en hangar som vanligvis blir brukt til innendørs golf, men lykke til Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 På fornebu har de fortsatt maskinene de brukte til avising av rullebanene... disse vil bli flittig brukt. 6248382[/snapback] Tror ikke disse maskinene står inne i en hangar som vanligvis blir brukt til innendørs golf, men lykke til 6278010[/snapback] spiller man innendørs golf på fornebu? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 En ting jeg må få nevne er at dere bør ha nok av folk som kan rengjøre dassene og dusjene. For ekle dasser på et slikt sted er ikke særlig innbydende. Hvor mange er det som vil bruke en skiten do full av kjønnshår, svette og andre utrolig ufine ting. Akkurat ja. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 En ting jeg må få nevne er at dere bør ha nok av folk som kan rengjøre dassene og dusjene. For ekle dasser på et slikt sted er ikke særlig innbydende. Hvor mange er det som vil bruke en skiten do full av kjønnshår, svette og andre utrolig ufine ting. Akkurat ja. 6281049[/snapback] Smart du Kanskje dere kan sette opp rydde crew? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 En ting jeg må få nevne er at dere bør ha nok av folk som kan rengjøre dassene og dusjene. For ekle dasser på et slikt sted er ikke særlig innbydende. Hvor mange er det som vil bruke en skiten do full av kjønnshår, svette og andre utrolig ufine ting. Akkurat ja. 6281049[/snapback] Smart du Kanskje dere kan sette opp rydde crew? 6281186[/snapback] Alle i crewet hjelper til med å rydde under lanet. Å ha et eget crew til det er bare overkill. De som ikke har skift da går rundt med søppelposer og plukker søppel, skifter ruller på do, tørker opp etc. Det har i alle fall vært sånn på alle andre lan jeg har vært på, så hvorfor dette skulle skille seg ut ser jeg ingen grunn til. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Alle i crewet hjelper til med å rydde under lanet. Å ha et eget crew til det er bare overkill. De som ikke har skift da går rundt med søppelposer og plukker søppel, skifter ruller på do, tørker opp etc.Det har i alle fall vært sånn på alle andre lan jeg har vært på, så hvorfor dette skulle skille seg ut ser jeg ingen grunn til. 6281206[/snapback] På de lanene jeg har vært på, så er det eget rydde crew. EDIT: men det er er greit det, at alle i crewet hjelper til med å rydde. Endret 10. juni 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 klarer ikke se for meg at tech::server ligger på kne og skrubber doskåla Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg ser for meg at menneskene med stor kompetanse innen et felt (Da gjerne TECH-delen av crew), og også de fleste andre, ikke er særlig fristet til å bruke tiden sin på å rengjøre toaletter i tillegg til sin normale jobb under arrangementet. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 MISTER nok en del kompetente folk som gjerne ville trikset på nettverk og hjulpet deltakere med pc prob. Men som ikke vil skrubbe dass, jeg kunne gjerne søkt på crew info f. eks. men blir ikke aktuellt om jeg må skrubbe dassen Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg synes egentlig at Security kunne ta en runde en gang i blant med svarte søppelsekker for å gi til de som roter mest. Hvis de ikke rydder opp innen en hvis tid, så kan en eller annen straff gis. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg synes egentlig at Security kunne ta en runde en gang i blant med svarte søppelsekker for å gi til de som roter mest. Hvis de ikke rydder opp innen en hvis tid, så kan en eller annen straff gis. 6282205[/snapback] Den var ganske grei. Crew tar en runde innimellom, sjekker at allt foregår som det skal. Har med svarte søppelsekker og gir til de som søpler mest. Nesten likt som de gjorde det på TG. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 De som forsøpler skal selv få lov til å bli med crewet på dovaskinga. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 De som forsøpler skal selv få lov til å bli med crewet på dovaskinga. Så enkelt er det. 6283955[/snapback] Vel, det er jo egentlig ikke det. Jeg ville ikke satset på å rekruttert dovaskerne kun fra forsøplerne. Se bare på TG, der vaskes det omtrent kontinuerlig for å holde alle toalettene rene, jeg tviler på at dere kommer til å huke tak i så altfor mange forsøplere. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg tviler på at det blir aktuelt at crew-ene står for renhold av sanitærfasilitetene. Her kreves det utrolig mye når det er så mange deltakere, så dette bør settes bort til et firma. Men før det blir gjort noe med renholdsdelen må man ha oversikt over lokalene. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg tviler på at det blir aktuelt at crew-ene står for renhold av sanitærfasilitetene. Her kreves det utrolig mye når det er så mange deltakere, så dette bør settes bort til et firma. Men før det blir gjort noe med renholdsdelen må man ha oversikt over lokalene. 6285086[/snapback] Et firma som vasker hadde vært greit, men er pengene som kommer inn besøkende betaler som skal brukes da? Det kommer vel å koste for å leie lokalene også? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Alle i crewet hjelper til med å rydde under lanet. Å ha et eget crew til det er bare overkill. De som ikke har skift da går rundt med søppelposer og plukker søppel, skifter ruller på do, tørker opp etc.Det har i alle fall vært sånn på alle andre lan jeg har vært på, så hvorfor dette skulle skille seg ut ser jeg ingen grunn til. 6281206[/snapback] På de lanene jeg har vært på, så er det eget rydde crew. EDIT: men det er er greit det, at alle i crewet hjelper til med å rydde. 6281213[/snapback] På summit hadde vi det en gang. Og det var fordi vi sa ja til en fyr som søkte i crewet, men så var vi alt fult i kantina Ellers, så pleier det å være felles for alle der, at hele crewet rydder. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 De som forsøpler skal selv få lov til å bli med crewet på dovaskinga. Så enkelt er det. 6283955[/snapback] Tror ikke det kommer til å fungere så bra =/ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) De som forsøpler skal selv få lov til å bli med crewet på dovaskinga. Så enkelt er det. 6283955[/snapback] Tror ikke det kommer til å fungere så bra =/ 6291249[/snapback] Tror heller kanskje det ikke vil fungere så bra, never the less hvis security kommer å drar dem med inn på do å tvinger dem til å vaske EDIT: Nå snakker jeg om de som synes det er gøy å ødelegge for andre da. Endret 12. juni 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg er 1.90 høy, 120kg og er sersjant og instruktør i forsvaret. Det er IKKE noe stress for meg å bruke piggsveisen til en oppkjeftig og forsøplende fjortis som dokost Lenke til kommentar
CWH Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg er 1.90 høy, 120kg og er sersjant og instruktør i forsvaret. Det er IKKE noe stress for meg å bruke piggsveisen til en oppkjeftig og forsøplende fjortis som dokost 6297729[/snapback] Har så lyst å si noe! AAAARGH!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg