Khalifen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvordan vil vanntilgangen være ellers da? Det å overleve på cola og juice så lenge blir for dumt. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Fyller aldri vann fra springen selv på slike arrangement, jeg kjøper med meg masse vann og tar med en kjølebag. Er ikke så dyrt så anbefaler andre det samme Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Men fortsatt uendelig mye dyrere... Dessuten er vannet i Norge alltid godt Kanskje en godt bevoktet spring hadde vært saken. Ploooomma! Kan du vokte springen? Værsåsnill? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Brannslanger var jo nevnt tidligere... Sett kjeften inntil en sånn og skru på vannet så slipper du å være tørst resten av uka Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Herregud, oslo fjorden er jo bare 200m unna da Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Brannslanger var jo nevnt tidligere... Sett kjeften inntil en sånn og skru på vannet så slipper du å være tørst resten av uka 6261121[/snapback] Resten av livet tror jeg nok (som da ikke kommer til å vare lenge). Brannslanger har jo nemlig et ganske stort trykk... Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Brannslanger var jo nevnt tidligere... Sett kjeften inntil en sånn og skru på vannet så slipper du å være tørst resten av uka 6261121[/snapback] Resten av livet tror jeg nok (som da ikke kommer til å vare lenge). Brannslanger har jo nemlig et ganske stort trykk... 6261450[/snapback] ja... en brannslange kan knuse vinduer Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Men vi nerder har kjever av stål! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Dusj er vel ikke det viktigste på et lan-party, men do er serdeles viktig Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Dusj er vel ikke det viktigste på et lan-party, men do er serdeles viktig 6262457[/snapback] Hvis jeg snubler over deg på tredje døgnet uten dusj så lemper jeg deg på sjøen! Send meg et bilde på PM takk Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Dusj er vel ikke det viktigste på et lan-party, men do er serdeles viktig 6262457[/snapback] Hvis jeg snubler over deg på tredje døgnet uten dusj så lemper jeg deg på sjøen! Send meg et bilde på PM takk 6262504[/snapback] legg det ut under "most wanted" ettellerannet sted Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 legg det ut under "most wanted" ettellerannet sted 6262555[/snapback] Stemmer for den, en egen side der vi kan rapportere inn de som ikke dusjer å lege ut bilde så folk svinger unna når de ser dem, de som tåler lukta får ta jobben med å kaste dem på fjorden. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 ok, da... beklager den der men jeg sikta egentlig mest til geeksa her på dokka.... hehe kæn si re sleek at de lukter ikke godt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg kommer til å kaste folk som ikke dusjer på sjøen også ;o Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Uansett hva som skjer, så skal jeg dusje... Det er ganske så varmt under et LAN. Hva med et parfyme-crew? Dusj de som ikke lukter godt med Nille-parfyme Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 nja hvis jeg kommer så kommer jeg til og ta med jean paul parfymen min manne parfyme ftw Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 legg det ut under "most wanted" ettellerannet sted 6262555[/snapback] Stemmer for den, en egen side der vi kan rapportere inn de som ikke dusjer å lege ut bilde så folk svinger unna når de ser dem, de som tåler lukta får ta jobben med å kaste dem på fjorden. 6265279[/snapback] det var det jeg mente... det er et virkelig MUST Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Synes dette har begynt å ligne litt på en "JEG-SKAL-DRUKNE-DEN-SOM-IKKE-DUSJER-I-OSLOFJORDEN"-tråd. Men det er bra! Liker slike utvikklinger jeg... Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Skal jo ikke holde de under vann så lenge at de får varige men. Bare nesten... Får trekke dem opp igjen når de slutter å sprelle. Endret 9. juni 2006 av CoreTEC Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg synes nå heller at dere skal få folk til å dusje seg på andre måter enn det som er foreslått her. (Ja, er fullt klar over at ikke alt er seriøst) Det er faktisk ofte en grunn til at folk ikke dusjer på slike offentlige steder med mange hundre mennesker, og den grunnen er ikke bare at de heller vil levle i warcraft den halvtimen det tar å komme seg til dusjene, ta av klær, dusje, ta på klær og komme tilbake på plass igjen. Endret 9. juni 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg