Gå til innhold

HW-Lan 06: do og dusj...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brannslanger var jo nevnt tidligere... Sett kjeften inntil en sånn og skru på vannet så slipper du å være tørst resten av uka ;)

6261121[/snapback]

Resten av livet tror jeg nok (som da ikke kommer til å vare lenge). Brannslanger har jo nemlig et ganske stort trykk...

Lenke til kommentar
Brannslanger var jo nevnt tidligere... Sett kjeften inntil en sånn og skru på vannet så slipper du å være tørst resten av uka ;)

6261121[/snapback]

Resten av livet tror jeg nok (som da ikke kommer til å vare lenge). Brannslanger har jo nemlig et ganske stort trykk...

6261450[/snapback]

 

ja... en brannslange kan knuse vinduer :innocent:

Lenke til kommentar
Dusj er vel ikke det viktigste på et lan-party, men do er serdeles viktig :p

6262457[/snapback]

Hvis jeg snubler over deg på tredje døgnet uten dusj så lemper jeg deg på sjøen! Send meg et bilde på PM takk :p

6262504[/snapback]

 

legg det ut under "most wanted" ettellerannet sted

Lenke til kommentar

legg det ut under "most wanted" ettellerannet sted

6262555[/snapback]

 

Stemmer for den, en egen side der vi kan rapportere inn de som ikke dusjer å lege ut bilde så folk svinger unna når de ser dem, de som tåler lukta får ta jobben med å kaste dem på fjorden.

6265279[/snapback]

 

det var det jeg mente... det er et virkelig MUST

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Synes dette har begynt å ligne litt på en "JEG-SKAL-DRUKNE-DEN-SOM-IKKE-DUSJER-I-OSLOFJORDEN"-tråd.

 

 

Men det er bra! Liker slike utvikklinger jeg...

Lenke til kommentar

Jeg synes nå heller at dere skal få folk til å dusje seg på andre måter enn det som er foreslått her. (Ja, er fullt klar over at ikke alt er seriøst)

Det er faktisk ofte en grunn til at folk ikke dusjer på slike offentlige steder med mange hundre mennesker, og den grunnen er ikke bare at de heller vil levle i warcraft den halvtimen det tar å komme seg til dusjene, ta av klær, dusje, ta på klær og komme tilbake på plass igjen.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...