Gå til innhold

HW-Lan 06: do og dusj...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Security får utdelt høytrykksspyler som vi går rundt med inne i lokalet. Da er vi sikre på at alle holder seg rene og ikke sitter i fire dager uten å dusje. For det er EKKELT.

6218839[/snapback]

Dagens :!:

 

 

Hva med den skjønne P3en min? :ermm:

Hvis den får 1 dråpe vann på seg, så dreper jeg dere, seriøst. :innocent:

Lenke til kommentar

Hvis dere går for PTN så ha som regel at alle må kjøpe PTN kort, koster jo bare 10 ,- Ved dusjen/dusjene drar du kortet ditt for å bekrefte at du har dusjet. Går det f. eks. 2-3 dager uten at en person har registrert seg i dusjen så skaff security å dra han med inn der.

Lenke til kommentar
Hvis dere går for PTN så ha som regel at alle må kjøpe PTN kort, koster jo bare 10 ,- Ved dusjen/dusjene drar du kortet ditt for å bekrefte at du har dusjet. Går det f. eks. 2-3 dager uten at en person har registrert seg i dusjen så skaff security å dra han med inn der.

6223549[/snapback]

Blir vel ikke noe dusjing da. Hvor hett er det ikke å bli dratt inn i dusjen av to staute vakter. :cool:

Lenke til kommentar

Men er det noe offisiellt, seriøst svar på hvordan do og dusj -mulighetene vil være? Er noe jeg kunne tenke meg å vite. Kan jo ikke være så gode do og dusj -muligheter fra før i den hangaren...

 

Dahl! Trenger et svar! Om så det bare er at dere ikke er helt sikre på hvordan problemet blir løst enda.

Lenke til kommentar
Men er det noe offisiellt, seriøst svar på hvordan do og dusj -mulighetene vil være? Er noe jeg kunne tenke meg å vite. Kan jo ikke være så gode do og dusj -muligheter fra før i den hangaren...

 

Dahl! Trenger et svar! Om så det bare er at dere ikke er helt sikre på hvordan problemet blir løst enda.

6247067[/snapback]

Tja, det er jo et golfsenter som holder til der (innendørs golfbane) til vanlig, så det er vel ikke helt umulig at det er greit med toaletter i aller fall. Dusj aner jeg ikke, men det r ikke nødvendigvis antall, men renhold som er alfa og omega når så mange mennesker er samlet på et sted.

Lenke til kommentar
Men er det noe offisiellt, seriøst svar på hvordan do og dusj -mulighetene vil være? Er noe jeg kunne tenke meg å vite. Kan jo ikke være så gode do og dusj -muligheter fra før i den hangaren...

 

Dahl! Trenger et svar! Om så det bare er at dere ikke er helt sikre på hvordan problemet blir løst enda.

6247067[/snapback]

Tja, det er jo et golfsenter som holder til der (innendørs golfbane) til vanlig, så det er vel ikke helt umulig at det er greit med toaletter i aller fall. Dusj aner jeg ikke, men det r ikke nødvendigvis antall, men renhold som er alfa og omega når så mange mennesker er samlet på et sted.

6248036[/snapback]

 

Helt enig der, renhold er noe som bør være 1. prioritet. Hjelper ikke med strøm og nettverk om dassene er tette av papir og det er møkk, søppel og masser av bakterier samme hvor man snur seg.

 

En offisiell vaske og ryddedag hadde heller ikke gjort noe. Der alle rydder alt rundt seg og tar et strøk med fila på bord/benk og gulv. På The Gathering er det helt avskyelig noen steder på dag 3-4

Lenke til kommentar

Do og dusj er enda ikke bestemt.

Som nevnt er det allerede noen fasiliteter, og det vil være fullt mulig at vi leier inn fasiliteter. Her ser vi også på muligheten for å få tilgang til andre failiteter ute på Fornebu.

 

Det er det beste svaret vi kan gi deg akkurat nå. Toalett og dusj anser vi ikke som noe problem, og derfor ikke noe vi jobber intenst med nå i juni.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...