Roiku Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ja, så skinte lykken vår vei og vi fikk leiligheten vi søkte på i Oslo! (Jeg og dama) St.hanshaugen blir vårt nye tilholdssted en periode fremover nå Det høres ut som en knallplass å bo. Gleder meg!! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Gratulerer. Gleder meg til jeg skal flytte... Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Hvor i landet, eller utlandet, fører det hen? Alltids moro å komme seg til et nytt område. Nye utfordringer og en ny hverdag å ta tak i. Litt sommerfugler har jeg også, men det roer seg nok. Jeg er jo ikke alene. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Det blir nok en forandring å flytte til Oslo, relativt sentralt, fra Ålesund. Gratulerer! Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer, flytting er en del slit, men mest morro... Kos dere! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) St.hanshaugen ja..bare sørg for at du kommer deg hjem før det blir mørkt.. Nei, jeg spøker! St.hanshaugen er en fin sted, bedre enn mange andre steder i sentrum. Grattis! Endret 2. juni 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Takk! Slitet er jeg forberedt på. Søskenbarnet mitt bor i Oslo sentrum nå, og har spottet litt for meg. St.hanshaugen høres bra ut. Gleder meg mer og mer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Gratulerer så mye. Bare som en liten kuriositet; Hvor stor, og hvor mye i mnd? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Gratulerer så mye. Bare som en liten kuriositet; Hvor stor, og hvor mye i mnd? 6233794[/snapback] 40 kvm og 6500,-/mnd, inkl. strøm, vaktmester og medfølgende kjøleskap og oppvaskmaskin. Har ikke så mye å sammenligne med, men det er da overlevelig for oss når vi deler det på to og jobber i tillegg Kan legge til at den er splitter ny. Står ferdig om et par uker. Ikke noe særlig møblert utover de hvitevarene jeg nevnte. Tar med mye hjemmefra uansett. Og så blir det vel noen turer på Ikea. Endret 5. juni 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hehe, grattis. Oslo er den beste byen i Norge. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 st hanshaugen er vell teh über unge-folk stedet i byen? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 st hanshaugen er vell teh über unge-folk stedet i byen? 6244816[/snapback] Ikke hørt noe om det, men det kan godt stemme. Høres ut som en grei plass Mange studentkafèer og sånt i området. Skal være relativt stille om nettene. Med unntak av festen i etasjen over såklart. Men de bare denger vi til blods. Null problem. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 st hanshaugen er vell teh über unge-folk stedet i byen? 6244816[/snapback] Ikke hørt noe om det, men det kan godt stemme. Høres ut som en grei plass Mange studentkafèer og sånt i området. Skal være relativt stille om nettene. Med unntak av festen i etasjen over såklart. Men de bare denger vi til blods. Null problem. 6244914[/snapback] Masse nyetablerte familier og studenter i området, fantastiskt sted, bodde der i 10mnd Lenke til kommentar
edds Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Du har all grunn til å glede deg! St. Hanshaugen er et konge sted å bo Veldig fint, og ikke så lite trendy heller, hvis det har noe å si. Søsteren min bodde der en periode, så jeg snakker av erfaring! Edds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå