Gjakmarrja Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei! Skal gå påbygg til høsten, og siden jeg ikke gjør noe nå så hvorfor ikke... Har 1MX, så skal ta 2MX i stedet. (Ser i boken, er faktisk ikke så avskrekkende dette 2MX). Men hvilken bok burde jeg lese? Jeg tenker da på en bok, som vi skal bruke i norsken. Sånn roman eller noe, regner med det blir noe sånt. Alt jeg leser er vanligvis tekniske bøker på engelsk om data, så er egentlig bedre i engelsk enn norsk. (Karaktermessig). Takk Takk. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 21 salen .. Eller livvakt i helvette av Siri Lill Mannes eller hva hun heter (husker ikke nå, tv2 reporteren). Den boken er god lesning, og du lærer mye om situasjonen Russland/Tsjetjenia Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Tror du skal avvente det, kan være læreren bestemmer en bok for deg, noe som ble gjort i min påbyggsklasse. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det kan ikke skade å lese bøker utenom skolen heller da! Man får en ro i kroppen når man skrur av telefonen, låser døren og leser en bok under dyna med lys fra et stearinlys.. ahhh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå