Gå til innhold

hvilken opperatør gir ut 400- nummer?

Anbefalte innlegg

Jeg har ett gammelt nummer som er registrert på meg. Nå kan jeg tenke meg å ta i bruk dette nummeret, men jeg aner ikke hvilket simkort som hører til, samt hvilken opperatør som besitter dette nummeret. Vil tro det er et gammel kontantkort som er kjøpt en gang i tiden, så skulle gjerne funnet ut hvilken opperatør det kommer fra.

Starter på 400, og er nok ikke portert noen gang vil jeg tro.

Er der noen måte jeg kan finne ut av dette på så jeg kan få tilsendt simkort?

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg burde vel vite det, men nå gjør jeg ikke det.

Dette er ett nummer jeg har hatt i mange år, og ble kjøpt som et midlertidig nummer for å vare over en periode på 1 uke, og etter det lagt bort og glemt.

Grunne til at jeg kom på dette nummeret nå er fordi det står registrert på meg, og nå vurderer jeg å heller portere det nummeret framfor det jeg bruker til vanlig når jeg skal bytte opperatør

Lenke til kommentar

Ring 1945+telefonnummeret, fra en telenor telefon (gratis), så får du vite operatøren.

Mulig dette fungerer fra andre operatører også, har selv kun gjort det fra et Telenor abonnement.

Endret av kjellml
Lenke til kommentar

En liten detalj; hos en del operatører så blir kontantkort som ikke har blitt brukt og fylt opp i løpet av en viss tidsperiode (varierer mellom noen måneder til år) stengt og nummeret til slutt tapt. Har du ikke brukt nummeret på flere år så er det ikke umulig at det er blitt slette fra ditt eierskap og gitt til en annen mobilbruker..

Lenke til kommentar

Du kan også finne nummeret på post- og teletilsunets hjemmeside. Der har de en oversikt over hvilke nummer som i utgangspunket tilhører de ulike operatørene. Mener at 400-numre tilhører enten NetCom eller You, avhengig av hva det 4. talllet er.

Lenke til kommentar

Dette er det jeg fant ut fra Post- og teletilynets sider. 400-serien gikk ikke lengre enn til 4005xxxx.

400 00 000 - 400 19 999 NetCom GSM AS

400 20 000 - 400 39 999 Ventelo Norge AS

400 40 000 - 400 49 999 Mobyson AS

400 50 000 - 400 99 999 Telenordic AS

Endret av KrageV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...