Gå til innhold

Oppsett av heimekino, vil dette fungere?

Anbefalte innlegg

Følgande utstyr skal benyttast:

Projektor: Panasonic AE 700. HDMI, 1280x20, 16:9.

Surroundanlegg: Logitech Z-5500. 5.1, DTS 96/24, Dolby Digital, DTS-dekoder, Digital optisk inngang.

PC-skjermkort: GeCube X800 GTO. HDTV, DVI-ut.

Har ikkje funne ut kva DVD-spelar eg skal ha enda, einaste krav er at det har optisk ut til 5.1 og HDMI.

Planen min er følgande, når eg skal sjå film via DVD-spelar koplar eg HDMI frå spelaren til projektoren.

Ved ein PC kopla til projektoren brukar eg ein DVI->HDMI-overgang på utgangen til skjermkortet og nyttar samme kabelen som til DVD-spelaren.

På lydsida nyttar eg digitalt optisk heile vegen, har eit Audigy-lydkort i PCen med optisk ut og som nevnt over må DVD-spelaren også ha optisk ut. Her blir det altså digitalt optisk frå DVD-spelar til surroundanlegg og digitalt optisk frå PC til surroundanlegg.

Dette er ein budsjettkino, fin som mitt første prosjekt. Det eg vil med denne tråden er egentlig å kontrollere at dette vil fungere som eg har tenkt. DVI er mykje betre enn komponent, men kva er forskjellen på digitalt optisk og coax?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Planen min er følgande, når eg skal sjå film via DVD-spelar koplar eg HDMI frå spelaren til projektoren.

Ved ein PC kopla til projektoren brukar eg ein DVI->HDMI-overgang på utgangen til skjermkortet og nyttar samme kabelen som til DVD-spelaren.

Dette vil fungere helt greit, ingen problemer der.

Dette er ein budsjettkino, fin som mitt første prosjekt. Det eg vil med denne tråden er egentlig å kontrollere at dette vil fungere som eg har tenkt. DVI er mykje betre enn komponent, men kva er forskjellen på digitalt optisk og coax?

6217502[/snapback]

DVI er nå ikke mye bedre enn component. Får selv bedre bildet med komponent enn DVI, men dette må du nesten prøve deg fram med selv. Hvordan pjen tolker signalet osv, har mye å si her. Men stort sett vil du nok være fornøyd med det bildet DVI vil gi deg.

Forskjellen mellom optisk og coax er måten signalet blir sendt på. Optisk bruker lyssignal, mens coax er en vanlig elektrisk leder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...