Gå til innhold

HW-Lan 06: Hvor gammal må man være?

Anbefalte innlegg

Beskjeden 18-åring = offer for Dahls "kjøp ting med 18+ til meg plz"-taktikk.

6228018[/snapback]

Ingen som vil kjøpe snus til deg uansett :tease:

(dog, jeg kan muligens bestikkes)

6256762[/snapback]

Jeg har enda ikke klart å forstå det der med at Dahl, den eminente Dahl, som burde vite bedre; SNUSER!? (fikk vite det i forkant av TG) :dontgetit: Skjønner det bare ikke...

For å trekke litt eldre folk (ser på meg selv som litt eldre) så hadde det vært fint med en oldis-lounge :)

6217981[/snapback]

Støtter den! Hadde vært artig å tatt en tur. Hvis jeg får fri fra jobb, så kanskje jeg søker på security crew. Med litt erfaring som fengselsbetjent så burde vel det gå fint. Hehe.

6260663[/snapback]

Jeg vil veldig gjerne ha eldre folk på lanet, har alltid følt meg mer komfortabel når jeg har vært med de over 18 år. :wee:

Jeg stemmer for ballrom til Dahl.

6279237[/snapback]

Hvorfor ballrom til Dahl, hvorfor akkurat Dahl (...hvorfor ikke meg...) og hvorfor akkurat ballrom? Er det noe internhumør fra SO jeg har gått glipp av igjen?

Selv synes jeg at det ikke skal være folk under 10 år der liksom... Men der setter vel uantsett de fleste foreldre en stopper også, så en minimum aldersgrense trengs vel ikke uantsett.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

hvis jeg hadde kunne deltatt (noe jeg desverre ikke kan....jobbing) så hadde jeg som et par andre har skrevet her foretrukket egen krok / rekke for oss over 25, voksen, blir enkelte av oss kallt. Har selv bare vært på lokale LAN med 18 års grense og tror ikke CS fjortis brøling og SVÆRE høytalere slår ann blant oss eldre..

Lenke til kommentar

Hadde vært greit å ha en et eget sted hvor de som skal game compo kan sitte uforstyrret fra all musikk og bråk.. ! Og/eller de som ikke vil sitte ved siden av en med store høyttalere eller en som skriker..

Evt sette opp skillevegger osv.

OT: Hvis personen klarer å ta vare på seg selv er det vel greit.. :)

14 år er vel kanskje greit.. men litt lite kanskje... ?

Endret av walde01
Lenke til kommentar
Åssen skal dere egentlig vite at det er foreldrenes underskrift og ikke en annen sin? Det er jo drittlett og fake sånt! Gjør det hele tiden på skolen=)

6528705[/snapback]

Men regner med at de fleste som er så unge blir kjørt av foreldrene sine/får penger til transport elns, så de vet hvor de har ungene sine :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...