Gå til innhold

HW-Lan 06: Hvor gammal må man være?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min mening er, som tidligere sagt, at personer under 14 år må ha med skriftlig godkjennelse fra foreldrene hvis de skal få komme inn. Dette fordi vi har et ansvar for alle besøkende. Dette er riktignok ikke avklart enda, og til syvende og sist er det ikke jeg som avgjør dette.

6279001[/snapback]

Må ikke i prinsippet alle under 18 ha godkjennelse fra foreldre for å være med?

Men jeg synes det er fornuftig at under en hviss alder må de forevise underskriift fra foreldrene, slik at vi ikke ender med masse foreldre som skal hente barna sine. :no:

Lenke til kommentar
Min mening er, som tidligere sagt, at personer under 14 år må ha med skriftlig godkjennelse fra foreldrene hvis de skal få komme inn. Dette fordi vi har et ansvar for alle besøkende. Dette er riktignok ikke avklart enda, og til syvende og sist er det ikke jeg som avgjør dette.

6279001[/snapback]

Men jeg synes det er fornuftig at under en hviss alder må de forevise underskriift fra foreldrene, slik at vi ikke ender med masse foreldre som skal hente barna sine. :no:

6280344[/snapback]

Tror ikke det blir et problem. Tror du det er mange 14 åringer som bor utenfor Oslo som klarer å komme seg dit med pc og hele pakka?

Lenke til kommentar

6279001[/snapback]

6280344[/snapback]

Tror ikke det blir et problem. Tror du det er mange 14 åringer som bor utenfor Oslo som klarer å komme seg dit med pc og hele pakka?

6280490[/snapback]

Blir vel no sånt som cry more njub. De griner til foreldra sine, så kjører de.

Lenke til kommentar

6279001[/snapback]

6280344[/snapback]

6280490[/snapback]

Blir vel no sånt som cry more njub. De griner til foreldra sine, så kjører de.

6281169[/snapback]

Sett mange fjortenåringen kjøre rundt i det siste?

De klarer ikke stikke av på den måten og komme seg dit uten at foreldre merker det. Mange av dem klarer vel heller ikke betale for billetten uten pappas kort.

Lenke til kommentar

De klarer ikke stikke av på den måten og komme seg dit uten at foreldre merker det. Mange av dem klarer vel heller ikke betale for billetten uten pappas kort.

6281199[/snapback]

Tror du hadde vanskeligheter med å forstå hva jeg mente. Det jeg sa, var at sikkert mange 14'åringer kommer til å grine seg til å få dra, og at det ender opp med at foreldre kjører å betaler.

Lenke til kommentar
Poenget mitt var nå uansett at jeg regner med at alle under 18 uansett trenger foresattes godkjennelse for deltagelse.

6282373[/snapback]

Sånn sett, jo de gjør vel det, siden man er litt mer ute av stand til å komme seg steder uten noen form for innblanding fra foresattes side.

Lenke til kommentar

6281199[/snapback]

Tror du hadde vanskeligheter med å forstå hva jeg mente. Det jeg sa, var at sikkert mange 14'åringer kommer til å grine seg til å få dra, og at det ender opp med at foreldre kjører å betaler.

6281208[/snapback]

Da har de jo fått tilatelse, spiller vel ingen rolle på hivlken måte de får tilatelse på?

Lenke til kommentar

6281208[/snapback]

Da har de jo fått tilatelse, spiller vel ingen rolle på hivlken måte de får tilatelse på?

6291273[/snapback]

Har heller ikke sagt det, men det var snakk om en alders grense, noen sa at 14 åringer har vanskelig for å komme seg til oslo, og jeg svarte med det jeg trodde. tror du misforstod meg helt.

Lenke til kommentar
For å trekke litt eldre folk (ser på meg selv som litt eldre) så hadde det vært fint med en oldis-lounge :)

6217981[/snapback]

støtter den, en vip lounge kun for dem som er født før 1980 eller noe sånt :) med gode senger, for middagshvilen og tilbud om rimelig middag, og tilgang til tv slik at vi får med oss dagsrevyen :)

Endret av nerd-light
Lenke til kommentar

oldis/-lounge høres bra ut. Et sted hvor gamle karan kan hvile øran?

Når det gjelder aldersgrense, så har TG et godt utgangspunkt:

"Du må være gammel nok til å kunne ta vare på deg selv, med mindre du kommer sammen med en voksen.

Alle som er under 15 må ha lapp fra foresatt"

Jeg ville nok sagt alle under 16 år må ha lapp fra foresatt, men ellers i allers så høres det veldig bra ut.

Lenke til kommentar
hvorfor er 26 åringer vip?

6305910[/snapback]

Etter som jeg har skjønt, så vurderes det å gi de "gammle" et eget sted å sitte, så de slepper alt cs-bråket og lignende.. Tror det er kjempelurt, med tanke på å trekke litt eldre mennesker dit..

(eldre=25+ :p )

Lenke til kommentar

Selvom jeg er 16 år, vil jeg veldig gjerne være få tilgang til et avlukket lokale, for jeg er selv ikke stor fan av cs, og hvertfall ikke når det spilles på høytalere. Liker heller ikke skrikingen frem og tilbake mellom utdøverne.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...