Fredrik Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 For å trekke litt eldre folk (ser på meg selv som litt eldre) så hadde det vært fint med en oldis-lounge 6217981[/snapback] Med bingo-compo, salg av kaffe med melk og kamferdrops? Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 For å trekke litt eldre folk (ser på meg selv som litt eldre) så hadde det vært fint med en oldis-lounge 6217981[/snapback] Med bingo-compo, salg av kaffe med melk og kamferdrops? 6240369[/snapback] Mer for å slippe unna frekke barnerumper som deg Nei, vi gamlingene liker å slenge rompa nedpå med kaffen og fløta (melk er for unger) og prate litt i uforstyrrede omgivelser Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Så, det du tror er at eksemplariske ungdommer som meg (som faktisk flytter seg for gamle vrak som deg på bussen) kommer til å forstyrre dere i diskusjonen om bruken av stygge ord, dårlig holdning og høye priser? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Så, det du tror er at eksemplariske ungdommer som meg (som faktisk flytter seg for gamle vrak som deg på bussen) kommer til å forstyrre dere i diskusjonen om bruken av stygge ord, dårlig holdning og høye priser? 6240402[/snapback] Skal man være ærlig? Tviler på at det blir noe problem Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei, jeg lurer på hvor gammal man må være for og være med? 6217281[/snapback] Jeg stemmer for at man må være så gammel at man når opp til søkknappen. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Beskjeden 18-åring = offer for Dahls "kjøp ting med 18+ til meg plz"-taktikk. 6228018[/snapback] Ingen som vil kjøpe snus til deg uansett (dog, jeg kan muligens bestikkes) Endret 6. juni 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) For å trekke litt eldre folk (ser på meg selv som litt eldre) så hadde det vært fint med en oldis-lounge 6217981[/snapback] Støtter den! Hadde vært artig å tatt en tur. Hvis jeg får fri fra jobb, så kanskje jeg søker på security crew. Med litt erfaring som fengselsbetjent så burde vel det gå fint. Hehe. Endret 7. juni 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 For å trekke litt eldre folk (ser på meg selv som litt eldre) så hadde det vært fint med en oldis-lounge 6217981[/snapback] Med bingo-compo, salg av kaffe med melk og kamferdrops? 6240369[/snapback] Mer for å slippe unna frekke barnerumper som deg Nei, vi gamlingene liker å slenge rompa nedpå med kaffen og fløta (melk er for unger) og prate litt i uforstyrrede omgivelser 6240382[/snapback] Synes heller det skal være et avlukket lokale for oss som er i crewet Da føler ikke vi "unge" oss så utenfor Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Synes heller det skal være et avlukket lokale for oss som er i crewet Da føler ikke vi "unge" oss så utenfor 6271085[/snapback] Så kan vi sitte der på vårt eget private nett og le av at nettet til alle andre er nede for n-te gang Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Synes heller det skal være et avlukket lokale for oss som er i crewet Da føler ikke vi "unge" oss så utenfor 6271085[/snapback] Så kan vi sitte der på vårt eget private nett og le av at nettet til alle andre er nede for n-te gang 6272935[/snapback] Hvis jeg skjønnte den riktig, så betyr det at du ville vi i crewet skulle ha eget nettverk som ikke går når deltakernes gjør det. Høres bra ut. Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Tror nok ikke du skal satse på at "nettet" er nede støtt og stadig Ellers vil det alltid være slik at ved så store lokalnett er det flere subnett - flere switcher. Så det vil sjeldent gå over hele linjen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Tror nok ikke du skal satse på at "nettet" er nede støtt og stadig Ellers vil det alltid være slik at ved så store lokalnett er det flere subnett - flere switcher. Så det vil sjeldent gå over hele linjen. 6273000[/snapback] Det er din jobb å passe på, som jeg ser Endret 9. juni 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hva forbinder du med flere subnet, Alexanderhagen? Tror ikke du helt traff spikeren på hodet. Om backbone skulle ta kvelden hjelper det ikke at hver switch har ett eget subnet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hva forbinder du med flere subnet, Alexanderhagen? Tror ikke du helt traff spikeren på hodet.Om backbone skulle ta kvelden hjelper det ikke at hver switch har ett eget subnet. 6273221[/snapback] Det kommer helt an på hvordan man har satt opp backbone det - jeg regner ikke mmd at alt backbone går gjennom èn enkelt svitsj Men hele diskusjonen blir uansett litt urelevant for denne tråden Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Collapsed Backbone blir nok den beste løsningen ja, blir nok bare 1 backbone switch. Om denne skulle dette ned er det nok kritisk for alt som ikke sitter i egne distribusjon switcher. Utstyr som sitter i en distro-switch vil ikke nå utenfor denne heller(komplett mesh er mer eller mindre uaktuelt). Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Men on-topic: Synes minste alder for å være med på lanet burde være 14 år. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Men on-topic: Synes minste alder for å være med på lanet burde være 14 år. 6275739[/snapback] Syns ikke vi burde nekte noen å være med. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Men on-topic: Synes minste alder for å være med på lanet burde være 14 år. 6275739[/snapback] Syns ikke vi burde nekte noen å være med. 6275766[/snapback] Ok, kanskje ikke. Men det er ikke opp til oss. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Min mening er, som tidligere sagt, at personer under 14 år må ha med skriftlig godkjennelse fra foreldrene hvis de skal få komme inn. Dette fordi vi har et ansvar for alle besøkende. Dette er riktignok ikke avklart enda, og til syvende og sist er det ikke jeg som avgjør dette. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg stemmer for ballrom til Dahl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg