Gå til innhold

HW-Lan 06: Hvor gammal må man være?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er enda ikke bestemt, men min personlige mening er at man burde være 14 år eller eldre for å kunne komme uten skriftlig godkjenning fra foreldrene. Personer under 14 må dermed ha med godkjenning. Men som sagt, dette er enda ikke bestemt.

 

Kan også føye til at man må være minst 16 år for å være med i crew, 18 år for security-crew.

Lenke til kommentar

Jeg kan prøve å lokke med meg faren min (TWFA). Han liker jo Age of Empires II/III. Hehe. Nei. Jeg tror nok enden har rett. En egen rekke/lounge for eldre ville nok trukket flere eldre til lan-et. Jeg tror mange eldre kanskje vil føle seg litt utilpass om de må sitte blant alle mulige 14-åringer og generelt sett ungdommer.

Lenke til kommentar
Jeg kan prøve å lokke med meg faren min (TWFA). Han liker jo Age of Empires II/III. Hehe. Nei. Jeg tror nok enden har rett. En egen rekke/lounge for eldre ville nok trukket flere eldre til lan-et. Jeg tror mange eldre kanskje vil føle seg litt utilpass om de må sitte blant alle mulige 14-åringer og generelt sett ungdommer.

6218094[/snapback]

Korrekt. Det er få av den "eldre" garde som drar på lan lengere desverre og er det en eldre rekke så vil man helst være blandt "likestillte" hvis man kan si det da :)

Lenke til kommentar

Hvordan ser egentlig hangaren ut? Er det rett og slett en rektangulær hall med et par rom ved sidene? Jeg tenker jo at man kunne dele rekkene opp i to bolker. En for de litt eldre (25+?) og en bolk for resten. Det ville muligens oppta litt ekstra plass, men jeg er sikker på at de på 25? ville sette pris på dette. Selv er jeg bare 17, blir atten innen lanet begynner, og vil derfor ikke uttale meg for mye på vegne av dere voksne folk. Personlig blir jeg nok uansett å sitte med det ungre folk.

Lenke til kommentar
Pøh. Jeg blir nå myndig til lanet begynner jeg ;) Skal uansett bli morro å treffe alle godklumpene her på forumet. Jeg er egentlig litt beskjeden av meg, men det skal nok gå bra anyways. :cool:

6225349[/snapback]

Beskjeden 18-åring = offer for Dahls "kjøp ting med 18+ til meg plz"-taktikk.

 

Har du søkt som crew, Orresnei?

Lenke til kommentar
Pøh. Jeg blir nå myndig til lanet begynner jeg ;) Skal uansett bli morro å treffe alle godklumpene her på forumet. Jeg er egentlig litt beskjeden av meg, men det skal nok gå bra anyways. :cool:

6225349[/snapback]

Beskjeden 18-åring = offer for Dahls "kjøp ting med 18+ til meg plz"-taktikk.

 

Har du søkt som crew, Orresnei?

6228018[/snapback]

Nei jeg har ikke søkt som crew. Er usikker på hva jeg kunne bidratt med egentlig. Muligens kunne jeg vært med i stagecrew som skal sørge for at arrangementene går som dem skal. Men ja, er ikke sikker egentlig. Du har ikke noen forslag da? Men vil ikke bruke for mye tid på "crew-ing". Vil ha tid til å spille en del også :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...