aleksanderro Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Hei, jeg lurer på hvor gammal man må være for og være med? Endret 31. mai 2006 av Aleksanderro Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Tar jeg ikke feil er minimumsgrensen 14 år. Ellers må du ha godkjenning av foresatte. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Kult for har blit 14 år til den datoen LAN er Endret 31. mai 2006 av Aleksanderro Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Dette er enda ikke bestemt, men min personlige mening er at man burde være 14 år eller eldre for å kunne komme uten skriftlig godkjenning fra foreldrene. Personer under 14 må dermed ha med godkjenning. Men som sagt, dette er enda ikke bestemt. Kan også føye til at man må være minst 16 år for å være med i crew, 18 år for security-crew. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 "Kan også føye til at man må være minst 16 år for å være med i crew, 18 år for security-crew." men hva er crew?? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 "Kan også føye til at man må være minst 16 år for å være med i crew, 18 år for security-crew." men hva er crew?? 6217519[/snapback] Crew er de som hjelper til med å arrangere selve arrangementet. For mer info, se her: http://lan.hardware.no/crew Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 For å trekke litt eldre folk (ser på meg selv som litt eldre) så hadde det vært fint med en oldis-lounge Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg kan prøve å lokke med meg faren min (TWFA). Han liker jo Age of Empires II/III. Hehe. Nei. Jeg tror nok enden har rett. En egen rekke/lounge for eldre ville nok trukket flere eldre til lan-et. Jeg tror mange eldre kanskje vil føle seg litt utilpass om de må sitte blant alle mulige 14-åringer og generelt sett ungdommer. Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 kunne godt ha tenkt å ha hatt med "fadern", og tror ikke han kunne føle seg utilpass av den grund at han er egentlig veldig ungdommelig av seg. men nå er jeg 17 så trenger ikke akkurat barnevakt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg kan prøve å lokke med meg faren min (TWFA). Han liker jo Age of Empires II/III. Hehe. Nei. Jeg tror nok enden har rett. En egen rekke/lounge for eldre ville nok trukket flere eldre til lan-et. Jeg tror mange eldre kanskje vil føle seg litt utilpass om de må sitte blant alle mulige 14-åringer og generelt sett ungdommer. 6218094[/snapback] Korrekt. Det er få av den "eldre" garde som drar på lan lengere desverre og er det en eldre rekke så vil man helst være blandt "likestillte" hvis man kan si det da Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det var vel en plan på GT å sette de som var rundt 25+ sammen dersom de ønsket det. Ser ikke hvorfor det ikke skulle gå. Det ville gi noen ekstra deltagere, uten å være store problemet å gjennomføre. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Nå kommer det nok en del gamlinger, og siden vi skal ha nok av plass å ta av, skal vi nok kunne klare å få samlet folket... Må vi tenke "rekker"? Må vi ha den typen grid som f.eks TG? Bare spør jeg Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Med tanke på nettverk er den typen struktur langt å foretrekke. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvordan ser egentlig hangaren ut? Er det rett og slett en rektangulær hall med et par rom ved sidene? Jeg tenker jo at man kunne dele rekkene opp i to bolker. En for de litt eldre (25+?) og en bolk for resten. Det ville muligens oppta litt ekstra plass, men jeg er sikker på at de på 25? ville sette pris på dette. Selv er jeg bare 17, blir atten innen lanet begynner, og vil derfor ikke uttale meg for mye på vegne av dere voksne folk. Personlig blir jeg nok uansett å sitte med det ungre folk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 stemmer ja for en litt eldre rekke/avd. Orker ikke gale "fjortisser" som slår i bordet hver gang de dør på cs, skvetter så Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det blir skikkelig tøft. Den ene delen vil sitte i flomlys døgnet rundt (Katoder ftw), den andre i stummende mørke. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Heldigvis er ikke jeg "fjortis" når lanet er.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Pøh. Jeg blir nå myndig til lanet begynner jeg Skal uansett bli morro å treffe alle godklumpene her på forumet. Jeg er egentlig litt beskjeden av meg, men det skal nok gå bra anyways. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Pøh. Jeg blir nå myndig til lanet begynner jeg Skal uansett bli morro å treffe alle godklumpene her på forumet. Jeg er egentlig litt beskjeden av meg, men det skal nok gå bra anyways. 6225349[/snapback] Beskjeden 18-åring = offer for Dahls "kjøp ting med 18+ til meg plz"-taktikk. Har du søkt som crew, Orresnei? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Pøh. Jeg blir nå myndig til lanet begynner jeg Skal uansett bli morro å treffe alle godklumpene her på forumet. Jeg er egentlig litt beskjeden av meg, men det skal nok gå bra anyways. 6225349[/snapback] Beskjeden 18-åring = offer for Dahls "kjøp ting med 18+ til meg plz"-taktikk. Har du søkt som crew, Orresnei? 6228018[/snapback] Nei jeg har ikke søkt som crew. Er usikker på hva jeg kunne bidratt med egentlig. Muligens kunne jeg vært med i stagecrew som skal sørge for at arrangementene går som dem skal. Men ja, er ikke sikker egentlig. Du har ikke noen forslag da? Men vil ikke bruke for mye tid på "crew-ing". Vil ha tid til å spille en del også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg