Yaricks Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Heisann! Jeg har ett problem. Jeg har laget en film i Sony Vegas, men når jeg skal spille den av hos andre eller på skolen så kommer bare lyden, ikke noe bilde! Har prøvd å rendre den i .WMV og .AVI! Trenger hjelp her folkens, trenger helst å ha den ferdig rendret til i morgen, aller senest rendre den i morgen! Heelp! Lenke til kommentar
engekri Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Installer VLC på skolen så burde det funke fett? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Nope. Funker ikke med NOEN avspillere! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Du må kanskje hake av ein stad for å eksportere video. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Denne posten er feilpostet. Diskusjon.no har en ege kategori for videoredigering. For å komme til denne følger du: > Forum > Digital foto og video > Videoredigering og video Flytter derfor tråden til den kategorien. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå