Huleboeren Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Har kjøpt meg ny pc bestående av: AMD Athlon XP 1600+ MSI K7T-266-PRO2-RU 3* 256 MB DDR ram MSI MS8836 G2TIPRO-VT (skjermkort) 80GB WD caviar Windows XP og 2000 Mitt problem er: Når jeg "stresser" skjermkortet ved spilling eller lignende henger PC-en seg og slår seg av. Når jeg skrur på PC-en igjen da kommer det opp en mld som sier at skjermkortet var grunnen til at PC-en hang seg (Win XP). Har prøvd 3 forskjellige drivere uten hell. Andre problemer jeg har hatt: Bios har nullstit seg helt uten noen grunn. windows fant plutselig ikke cdrommene mine, men bios gjordet det. Dette begynner å bli ganske irriterende, hva er det som er feil? Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Snodig... har du prøvd med et annet grafikkort? Lenke til kommentar
SkapereN Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Jeg kjøpte meg ny pc tidligere i år. AMD T-Bird. Jeg hadde bare problemer med denne og sendte den inn mange ganger helt til jeg fikk den tilbake og den funka. Jeg foreslår det samme til ditt problem. Men, WinXP er ikke helt bra til spilling. Jeg har hatt henging i spill og flimring og lag. Windows 98 er diggest å spille med, opengl funker ihvertfall bedre der, men Windows 2000 funker med de fleste spill! Lykke til! _________________ [ SPiRiTU SANCTi ] [ Denne Melding var redigert av: SkapereN på 2001-12-29 18:35 ] Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Win 2000 e ddrit! Eg har det ik sjøl, men eg har har en kamerat som har det...det duger ik til spill ivertfall! Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Du burde sørge for at du har minst 300W strømforsyning (det er folk som klarer seg med mindre, men de tror jeg har strømforsyning av høy kvalitet). Du må også installere VIAs 4in1 drivere. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Jeg bruker Win2K til _ALT_! Det er fjellstabilt! Jeg spiller, bruker nettet o.s.v. Skulle nesten tru jeg kjørte linux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå