Blåbær Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 de fleste andre lan pleier å ha konkurranser om å lage musikk. f.eks legge ut en liten pakke med samples og lage noe ut av bare de. Ikke lov til å bruke andre effekter osv. Regner med at det er flere skapmusikanter blant hw.no brukerne. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Hvis det her på forumet blir vist interesse for en slik konkurranse skal du ikke se bort ifra at vi kan få det til. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Vet jo at det er endel som driver med sånt på musikkskapingsdelen av forumet. Selv har jeg aldri vært på lan og kommer nok ikke til dra på denne men var bare et forslag. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Det bør i hvertfall arangeres flere kreative konkurranser. Lenke til kommentar
qlubber Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg stemmer for en slik konkurranse. Alltid morsomt å høre hva hobbymusikerene lager. OT: Noen som husker Amigdemoen 9 fingers? Den var fet den Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 jeg er veldig for dette ! kommer garantert til å delta. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 I'm in! Reason 3.0 ftw! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 ER det noen konkurranse innefor dette ? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Tror ikke de har planlagt noe.. Vi får vel mase litt på de.. Men er heller for kjør på det du har på 1 minutt og ikke samplepacks.. Ikke er jeg sikker på om det er noen dommere som er kvalifisert nok her heller =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg