Gå til innhold

Inu Yasha, mulig spoiler.


Anbefalte innlegg

hei hei, så episode 167 av serien i dag, og dette er visst siste, men serien er jo ikke ferdig! de stopper jo midt i story linen jo :-(

 

noen som vet om det eksisterer en avsluttning på serien? hadde gledet meg gjennom de siste 60 episodene til de endelig fikk tatt knekken på Naraku :p....men...nei....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

inuyasha er en gammel manga ja.. ble skrevet av samme damen som har laget ranma 1/2 og den kom på 70 tallet. inuyasha begynte vel tidlig 90 tallet mener jeg :hmm: synes serien ble for kjedelig, så de første 50 episodene eller noe.

 

inuyasha handler om en jente som en dag faller nedi en brønn og våkner opp i en annen middelaldersk verden med demoner. hun er reinkarnasjonen ( aner ikke hvordan det skrives :p) av en prest som levde i verden for 80 år siden og hun besitter en perle med store krefter som demoner jakter på for å bli mektigere. perlen knuses og i alle episodene jeg har sett så er handlingen om å gjøre å finne biter av perlen som har blitt spredd utover verden.

Lenke til kommentar

er en gotta get em all serie ja men ikke like teit som Inuyasha hvor det bare er et nytt monster for hver stein :p

 

har brukt denne helgen til å lese hele Berserk Mangaen og den var dritbra :thumbup: animen er bare på 26 episoder og mangaen er større en Bleach så mye god underholding for mangafans.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
berserkv08c09p200201coplb8.jpg
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Attack of Zarthador? :p Ser du har sistepost på 7 tråder på rekke i kort tidsrom eller no' :)

 

Kan noen gi meg en kort innføring i hva inu yasha handler om?

7802232[/snapback]

 

Haha! :devil:

Wrath of Zathardor!

 

Jo da, Inu Yasha er en kul manga, ikke helt min smak, men en veldig god manga. Synd jeg allerede kjøper så mye manga at jeg rett og slett ikek har råd til å kjøpe flere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...