Johnx Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Vi får deler av oppgaven i morgen kl.09.00. Her er det bare å diskutere markedsføringsrelaterte ting Vi får også ha med to-siders notatark skrevet på PC. Endret 31. mai 2006 av Johnx Lenke til kommentar
sirIdar Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Meget gledelig å se satt det ikke bare er meg som skal opp til markedsføring på fredag. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er ikke norskeksamen, men sier det uansett: "Markedsføringsrelatert" skrives om alle andre norske sammensatte ord, altså i ett ord. Lykke til! Lenke til kommentar
sirIdar Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ser fra statistikken til udir at gjennomsnittet på markedsføringseksamen har vært ca. 2,9 de de "siste" årene, dette vil si at jeg som til vanlig får 4-5 i faget må være bedre enn gjennomsnittet... Jeg får karakteren 4 i standpunkt, men dette skyldes ene og alene en vanskelig lærer som utelukkende baserer sine karakterer på nøye utregning og masse tabeller han har lagt, han gir ikke rom for å vurdere elevens utvikling eller engasjement i timene (gjort lekser o.l.). Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hmm, Markedsføring er jo mer eller mindre plankekjøring. Det som er så kjekt med markedsføring er uansett om man egentlig kan svaret på spørsmålet så klarer man å snakke seg til det meste, så lenge man har litt peiling på faget og er flink til å snakke for seg. Markedsføring er egentlig et utrolig kult fag, men jeg likte VK1 (ForbrukerMF) en god del bedre enn VK2 (BedriftsMF). Sykt at gjennomsnittskarakteren er så lav! Lenke til kommentar
sirIdar Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er vel to typer markedsføring for VKII, det er BerdiftMF som du nevner og så er det InternasjonalMF, som er det jeg har... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Hmm, Markedsføring er jo mer eller mindre plankekjøring. Det som er så kjekt med markedsføring er uansett om man egentlig kan svaret på spørsmålet så klarer man å snakke seg til det meste, så lenge man har litt peiling på faget og er flink til å snakke for seg. Markedsføring er egentlig et utrolig kult fag, men jeg likte VK1 (ForbrukerMF) en god del bedre enn VK2 (BedriftsMF). Sykt at gjennomsnittskarakteren er så lav! 6218718[/snapback] Jeg likte også forbrukermarkedsføringen best, og ja det var veldig rart at snittet var så lavt Skulle jo egentlig vært plankekjøring når vi får ha med notatark. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Er det notatark også? Da burde det jo bli obligatorisk 6er! Hehe.. Det er to typer MF ja, selvfølgelig. Lånte den andre boka (Internasjonal MF) av læreren til særemnet mitt en gang. Det så egentlig ganske interessant ut, er det bra? Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 kom opp selv gitt, drar femmern lett Lenke til kommentar
sirIdar Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Litt usikker på hvilken av markedsføringene dere andre skal ha, men jeg skal ha den Internasjonale. Fikk nå forberedelsesdelen, den handler om lampeprodusenten Luxo ASA. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Min oppgave handler om Bemex Bemanning AS, et vikarbyrå. Bruk internett aktivt for å se nærmere på bedriftens verdier og arb.betingelser, og personalets rolle. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Bemex Bemanning AS her også, tar en soft analyse i kveld, så tar jeg kvelden:p Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Lurer svært på hva jeg skal putte inn på notatarket, men jeg regner med bed.markedet, intern markedsføring, kampanje, tjenestemarkedsføring, forretningside og situasjonsanalyse er svært aktuelt. Bør jeg legge til noe? Lenke til kommentar
sirIdar Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Som den forsøksskolen vi er, så er vi med på ett forsøk hvor vi har egne bærbare datamaskiner på eksamen (selvsagt lett som bare det, når pcen er full av notater, men det stiller også strengere krav til oss som elever...) Har uansett gjort litt forberedelse på jeg er litt klar og kan komme kjappere i gang... Deler gladelig dette med meg dersom noen skulle ha glede av å se, selv om dere ikke har den samme markedsføringen som meg. Gj_r_klar_til_eksamen.doc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå