Gå til innhold

Ny mp3-spiller. Hjelp meg

Anbefalte innlegg

Dette har jeg tatt opp før, men i dødsfrykt for at det har kommet noe nytt og bedre har jeg bestemt meg for å spørre etter hjelp igjen.

Joda, jeg skal skaffe meg en mp3-spiller. Jeg har en Creative MuVo 512 MB og har funnet ut at den ikke har plass til noen ting. Derfor har jeg tenkt på noe større, og for å være på den sikre siden, vil jeg at den skal være såpass unødvendig stor som 10-20 GB eller mer. Den bør være liten og lett, og jeg vil gjerne kunne sortere musikken min i mapper, gjerne med såpass fancy design at du kan se bilde av albumet mens du spiller av sangen. Ikke et must. Og en liten uviktig ting som ikke egentlig er nødvendig er at den skal kunne spille av playlists.

Jeg skal også skaffe meg et digitalkamera, så den bør ha støtte for bilder. Gjerne slik at du bare trenger å koble USB-kabelen til digitalkameraet, og vips, du kan se og lagre bilder på mp3-spilleren, eller noe lignende luksuriøst.

Krav blir da:

• 10-20 GB +/-
  • Mulighet for å gruppere musikken min i mapper
  • Støtte for bilder, gjerne film også
  • Lite og funksjonelt design
  • God lyd
  • God batteritid
  • Enkel å ha med å gjøre
  • Innenfor rimelighetens grenser

Om det er noe som ikke er på lista/noe som mp3-spilleren ikke støtter av kravene på lista, kan det gjerne nevnes.

Sist gang endet det på iAudio X5. Er den fortsatt best? :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg funnet ut at prisen på Creative Vision:M vil synke veldig krafig

Hvor mye koster en iAudio X5?

6228653[/snapback]

Hw.no har en meget nyttig priguide som har det meste av slike produkter.

Om det ikke er så farlig for deg å kunne overføre bilde direkte fra kamera til spiller så vil jeg nok si at Vision:M er et bedre valg. Noen vil vel kanskje si at iAudio X5 har bedre lyd enn Vision:M også, men jeg tror neppe den jevne forbruker vil merke noen stor forskjell mellom iAudio og Creative.

Lenke til kommentar
priguide

6228760[/snapback]

Skulle dette være et sarkastisk innlegg til meg? :D

Men, jeg tror valget begynner å falle på Zen Vision:M. Det er klart at iAudio har mange fantastisk brae features, men jeg tror Zen stikker av med seieren. Eneste minuset er at den er så forbanna svær.

Lenke til kommentar
priguide

6228760[/snapback]

Men, jeg tror valget begynner å falle på Zen Vision:M. Det er klart at iAudio har mange fantastisk brae features, men jeg tror Zen stikker av med seieren. Eneste minuset er at den er så forbanna svær.

6229106[/snapback]

Sarkastisk? Jeg synes bare at det blir litt vel mye latskap å få andre til å sjekke prisen på et produkt for deg :)

Neh, jeg synes ikke Vision:M er så forbasket svær, men den blir vel kanskje det i forhold til en minnebasert spiller. Smak og behag :wee:

Lenke til kommentar
priguide

6228760[/snapback]

6229106[/snapback]

Sarkastisk? Jeg synes bare at det blir litt vel mye latskap å få andre til å sjekke prisen på et produkt for deg :)

Neh, jeg synes ikke Vision:M er så forbasket svær, men den blir vel kanskje det i forhold til en minnebasert spiller. Smak og behag :wee:

6229401[/snapback]

Nei, jeg tenkte mer på at jeg skrev "Vil synke veldig krafig" som linktittel, og du skrev en linktittel med "priguide"

Ja, den er ganske stor i forhold til min lille MuVo, men det er vel en vanesak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...