DJMartin Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei, jeg skal ha eksamen i morra også har jeg en video som jeg har eksportert ut ifra Premiere... Uansett hva slags codecer jeg prøver får jeg bare første frame i power point, dertter svart. Jeg har til og med prøvd Windows Media Codec 9 Series og den funker ikke... Hjeeelp? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva med å bare kjøre den i Windows Media Player og veksle vindu med alt+tab når du er mitt i presentasjonen? Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei Martin, Har nettopp satt inn video i PowerPoint, og det funket fint. Hvordan gjorde du det og hvilken type fil er det? Brukte selv .wmv format, og la den inn ved å gjøre følgende: Sett inn > Video og lyder > Video fra fil... Det skal funke: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Den vil funke når du setter den inn, flytter du presentasjonen funker den ikke lengre, da må du legge den inn i presentasjonen igjen. FYI Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Funnet løsning. Brukte Windows Movie maker i stedet for premiere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå