Vorpal Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Funcom - Age Of conan. Hadde vært supert! 6626330[/snapback] Second that. Lenke til kommentar
Forthun Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ja, jeg sier det bør være en compo med beste LP og webtemplate osv i photoshop, paintshop pro osv.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hva med beste desktop deskmod? Det hadde vært noe Goscinny Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det er bare og pøse på med forsalg folkens, vi er glade for alle forslag som kommer Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det bør være dansematter der, så kan dere ha konkurranse i det! Dansematte er ufattelig digg og koster ikke noe særlig heller. Ellers må vi jo selvfølgelig ha matcompo! Jeg kan gjerne lage maten Mvh, _thomas Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 En konkurranse jeg har savnet fælt på TG og lignende, er en DDR / DWI / Stepmania kompo! Ikke danse-med-bena versjonen, men PC versjonen Tror det kunne blitt ganske alright! Lenke til kommentar
Hedgehog1337 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 En konkurranse jeg har savnet fælt på TG og lignende, er en DDR / DWI / Stepmania kompo! Ikke danse-med-bena versjonen, men PC versjonen Tror det kunne blitt ganske alright! 6629967[/snapback] Stepmania i PC versjon er drit fett =) Var på TG og så på det, sykt kult å se på de proffe spille hehe. Men som sagt, en konk i det hadde vært morro. Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 En konkurranse jeg har savnet fælt på TG og lignende, er en DDR / DWI / Stepmania kompo! Ikke danse-med-bena versjonen, men PC versjonen Tror det kunne blitt ganske alright! 6629967[/snapback] jah.. det hadde vært fett.. mange som ikke orker dansematter fordi det er fysisk slitsomt å hoppe på de.. men blir man sliten av å trykke på pil tastene er du i dårlig form.. Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 jeg blir sliten av det , neida men fra spøk til revolver..... stepmania og alt som hører med er uuuuutrolig irriterende. jeg stemmer for en stunt compo i BF/BF2 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Gamecube konkurranse hadde vært kult. I en rekke spill. Mario Kart, som Orresnei nevner, men også Super Smash Bros. og andre spill som drive konkurranseinstinktet til et punkt der du fpr lyst til å drepe motstanderen. Utrolig gøy og alltid en slager. 6218369[/snapback] Støtter Super Smash bros! Jeg og Vegard_ på lag! Jeg og Vegard_ på lag! Om det blir noe slikt skal jeg prøve å komme, særlig om det er noen form for premier. Lenke til kommentar
dumilum Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Jeg syntes vi bør få noen topper innen norsk fildelingsnettverk til å holde foredrag om bittorrent osv. Så folk skjønner at det ligger mer bak nedlasting en å bare få ting gratis! Endret 6. september 2006 av dumilum Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg syntes vi bør få noen topper innen norsk fildelingsnettverk til å holde foredrag om bittorrent osv. Så folk skjønner at det ligger mer bak nedlasting en å bare få ting gratis! 6815869[/snapback] Det stemmer jeg for også Lenke til kommentar
endless Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Lite med forslag men jeg håper Event jobber sammen med Game for og mest mulig underholdring på høyt nivå.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg ville satt veldig pris på foredrag om følgende emner: - Hvordan f.eks drift at HW fungerer, litt tall og litt av problemer og løsninger på ting o.l. - mao litt inside information - Webutvikling av folk som kan litt. - hvordan man lager musikk digitalt, som Fruti Loops(?), Reason o.l. (altså litt over eJaystadiet) Det er ting jeg ville likt ihvertfall! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Håper filmingen blir litt bedre enn på TG; der var det veldig mørkt og dårlig lyd ... For oss som ikke har anledning til å komme, er det veldig greit å kunne se noe på nettet etterpå. Goscinny Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 gruppejokking? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 gruppejokking? 6858614[/snapback] ehh nei Lenke til kommentar
_Julie_Marie_R Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Veit ikke om noen av dere driver med f.eks. Photoshop, Paint Shop Pro ol.? Hadde vært kult å konkurrere om grafiske konstruksjoner! mener jeg, da 6219112[/snapback] hmm jaa.... Jeg driver med photoshop...Mest vanlig tegning da, anime og den salgs, hadde vært ordentlig morro det egentlig:D Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) DDR er en schalger på TCP (TheComputerParty)... YES! Det burde det jo vert.. Endret 27. september 2006 av kezoom Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 gruppejokking? 6858614[/snapback] Først kommer du med "sex på chillout-området", nå med gruppejokking? We have a god damn pervert here guys! Tie him up, use all the ducktape you can get Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg