Ueland Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 HW-LAN 06 blir ikke bare et LAN, det blir en skikkelig samling med masse aktiviteter. Vi har enda ikke fått avklart mye om hvilke events som vil foregå, så har du forslag så er det bare å fyre løs her. Alt er av interesse Nevner av typen: -Actionfylte? -Foredrag -Konkurranser osv. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Striptease! Menneh. Veit ikke noe annet jeg.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Vil absolutt si at en casemod-compo er et must. Dette vil bringe flere, god casemods/builds til LANet. Konkurranse i beste LEGO-byggning? Hadde vært morsomt og nostalgisk Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvilke foredragsholdere hadde vært spennende å få med? Hva ønsker dere egentlig å lære? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hadde vert kult å få med noen for å fortelle om am2 eller conroe... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 AM2 og Conroe er såpass "gammelt" nytt når LANet er. Er heller interessert i FunCom, Razorwax, Opera-folka osv. Helst FunCom. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 AM2 og Conroe er såpass "gammelt" nytt når LANet er. Er heller interessert i FunCom, Razorwax, Opera-folka osv. Helst FunCom. 6217938[/snapback] ja... sorry, glemte at lanet var så sent... er enig med deg, særlig Razorwax... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Mario Kart: Double Dash konkurranse hadde vært en absolutt suksess for min del. Dette er et ypperlig konkurransespill som ville vekke fram konkurranseinstiktet mitt hvertfall. Ellers må det da kunne finnes på mye gøyt. Anngående konferanser er jeg usikker på hva som kunne være aktuelt. Må nesten tenke litt over det. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Gamecube konkurranse hadde vært kult. I en rekke spill. Mario Kart, som Orresnei nevner, men også Super Smash Bros. og andre spill som drive konkurranseinstinktet til et punkt der du fpr lyst til å drepe motstanderen. Utrolig gøy og alltid en slager. Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 kunne jo ha hatt konkurranse for beste i noe grafiskt greie Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvem av deltakerne kan ramse opp flest binære tall. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Opera folka er vel ikke vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Vil absolutt si at en casemod-compo er et must. Dette vil bringe flere, god casemods/builds til LANet. Konkurranse i beste LEGO-byggning? Hadde vært morsomt og nostalgisk 6217323[/snapback] Henger meg på den der, skal nok klare å få ferdig min til da : p Men casemod-compo! Og striptease... ^^ evnt. no overklokkere som viser skills^^ Litt tøft å se på; Endret 31. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kunne fått noen eksperter fra hver av nettstedene i hw-nettverket til å snakke litt. En liten fotoguide, en overclockings-guide osv. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Veit ikke om noen av dere driver med f.eks. Photoshop, Paint Shop Pro ol.? Hadde vært kult å konkurrere om grafiske konstruksjoner! mener jeg, da Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 HW-LAN 06 blir ikke bare et LAN, det blir en skikkelig samling med masse aktiviteter. Vi har enda ikke fått avklart mye om hvilke events som vil foregå, så har du forslag så er det bare å fyre løs her. Alt er av interesse Nevner av typen: -Actionfylte? 6216594[/snapback] Kripos med full tilgang til nerdenes maskiner Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 HW-LAN 06 blir ikke bare et LAN, det blir en skikkelig samling med masse aktiviteter. Vi har enda ikke fått avklart mye om hvilke events som vil foregå, så har du forslag så er det bare å fyre løs her. Alt er av interesse Nevner av typen: -Actionfylte? 6216594[/snapback] Kripos med full tilgang til nerdenes maskiner 6219162[/snapback] Shit... ** \loading delete-secret-files mode \delete-secret-files mode loaded *working*... \secret-files deletet ** Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Men det med Kripos hadde kanskje ikke vært så dumt. Da jeg så dem på TG, var de veldig villige til og presentere seg selv (siden de er relativt nye), og likte veldig godt at publikum var interesserte og stilte spørsmål. Vis dere i nettverket spør dem er jeg rimelig sikker på at gutta i datakrim avdelingen til Kripos tar seg en tur til Fornebu. De har jo kontor i Oslo óg. Så kan vi fortsette diskusjonen fra TG Var ihvertfall veldig bra det de hadde og si i vikingskipet. Husker spesielt han gamle leder personen, samt advokaten som kom under stor kryssild fra publikum. edit: Her har vi boysa: Endret 31. mai 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Enig med Mr. SS! Hadde vært kult så se diskusjonen til Kripos og gutta gjennopstå :!: får bare ikke håpe publikum blir like iltre som på TG da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg vil ha virkelig amateur night. Åpen scene. Hadde vært gøy å se hva som hadde meldt seg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg