Gå til innhold

HW-Lan 06: Regler angående høyttalere - hva mener DU?

Dahl

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

en regel jeg vil stemme for er:

vis hensyn til de rundt deg. Hvis du får en advarsel fra security/andre i crew siden du spiller for høyt så skal du følge den, hvis ikke så blir kablene kuttet. Hvis man spiller like høyt etter det så kan vitale deler av anlegget inndras (forsterker/høyttaler eller andre vitale deler). Hvis noen av delene inndras får du de tilbake etter lanet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en regel jeg vil stemme for er:

vis hensyn til de rundt deg. Hvis du får en advarsel fra security/andre i crew siden du spiller for høyt så skal du følge den, hvis ikke så blir kablene kuttet. Hvis man spiller like høyt etter det så kan vitale deler av anlegget inndras (forsterker/høyttaler eller andre vitale deler). Hvis noen av delene inndras får du de tilbake etter lanet

6381493[/snapback]

Det er viktig at folk viser hensyn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ingen lyd ingen morro.

Ha full lyd. Men la det værra stillt under finaler i kompoer osv osv.

Se på TG, lyd er halve opplevelsen.

6384563[/snapback]

ha full lyd ja, tror det faller i smak hos alle landeltakerne... :hrm:

vil si min "regel" er bedre, du kan spille så høyt som du vil så lenge crew eller de rundt deg ikke klager. Men det at lydnivået skal dempes under compoer o.l er en god ide :D

Lenke til kommentar

Hadde det vært en Idè å satt opp et felles anlegg? Hvor de spiller forskjellig musikk for alle, felles. Hvis ikke tror jeg at jeg kommer til å bli rimelig fuck'd i huet etter noen timer :p

Kunne sikkert bare fått noen i crewet til å spille noe variert musikk. Det koster heller ikke all verden å leie inn et anlegg. ;)

Dette er også med tanke til de som vil sove :) Skru av musikken etter feks. kl 02:00 og starte igjen kl 09:00. I mellomtiden bruker de hodetelefoner.

Edit: La til de nederste 2 linjene.

Endret av pow1990
Lenke til kommentar

Det er jo om natten man gjerne vil ha musikk.. Når det er helt mørkt i hallen og skjermene lyser opp og det er difus musikk fra overalt i salen. Dessuten er jo selve kjernetiden på et lanparty fra 12:00-03:00 circa ;).

Endret av elfkin
Lenke til kommentar
Det er jo om natten man gjerne vil ha musikk.. Når det er helt mørkt i hallen og skjermene lyser opp og det er difus musikk fra overalt i salen. Dessuten er jo selve kjernetiden på et lanparty fra 12:00-03:00 circa ;).

6409412[/snapback]

Uansett gjelder jo ikke de vanelige "døgntidene" på LAN. Man sover når man må.

Lenke til kommentar

Kan vi konkludere med at det ikke vil bli noen regler for type musikk, lydnivå eller tidspunkt? Noen timer på natten vil imidlertid crew sørge for at det er litt rolig, så folk kan få litt søvn. Og som vanlig må alle følge pålegg fra crew. ;)

Lenke til kommentar
Kan vi konkludere med at det ikke vil bli noen regler for type musikk, lydnivå eller tidspunkt? Noen timer på natten vil imidlertid crew sørge for at det er litt rolig, så folk kan få litt søvn. Og som vanlig må alle følge pålegg fra crew. ;)

6410444[/snapback]

Ser ut som om vi kjoerer lyd fra et anlegg fra scenen. De som ikke liker det kan gjoere som de vil. Er de plagsomme, hiver vi dem ut. :p

Lenke til kommentar
Egentlig skjønner jeg ikke vitsen, hodetelefoner funker fint. Men, hold dem i hvertfall under halvmetern.

6216497[/snapback]

man må jo ha litt musikk ut å da, man får ikke den ortlig lan følesen, hvis det ikke er noe musikk som spilles ut :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne sett at man kunne ha forbud mot bruk av høytalere mellom klokken ti om kvelden og syv om morningen. Da kunne de som ville fått sove og det ville fortsatt være masse av tid til musikkavspilling om dagen.

6408447[/snapback]

Hvem legger seg 10 om kvelden på lan? Oo Only headsets ifra 2400 til 1000 eller noe i den duren imo. :D

Ingen høytalere skal være større en skjermen, det kan jo egentlig være en grei regel så ingen kommer med det største faenskapet ever. :=)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...