Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: Regler angående høyttalere - hva mener DU?

Dahl

Anbefalte innlegg

Høytalerpåbud tror jeg vil skremme bort deltagere, men vi kan jo eventuelt ha crew som sier i fra til folk som spiller alt for høy musikk?

6357636[/snapback]

Og bli stemplet som drittsekker?

Joa..

6358122[/snapback]

Bare en ide..

;)

6359368[/snapback]

Problemet er ikke ideen. Problemet er hvordan det fungerer i praksis.

Folk liker ikke å bli rettet på, sånn er det bare. Da særlig ikke av personer som ikke har en reel samfunnsbasert autoritet, slik som crew på et LAN. Regler blir bare fulgt når en fyr med balltre står og oppretholder dem. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et balltre er vel i denne sammenheng en metafor for andre virkemidler som arrangør ror over. Som for eksempel å kaste deg ut. Så om du får beskjed om å dempe deg, men ikke hører på det får det nok konsekvenser.

6359857[/snapback]

Ja. Uten et virkemiddel er det håpløst.

Om vi har sterke karer i security, går det fint. Da kan de bære folk vi ikke vil ha ut. :p

Lenke til kommentar
Også ordne noen skillevegger eller noe slikt i mellom??

6360105[/snapback]

Jeg nekter å dra på LAN med en skillevegg som deler stedet.

6363916[/snapback]

Samme sier jeg.. :p

Jeg har en ny ide :D

Alle som hater høy musikk. invister i øre-propper eller lyd-tette headsett ..

6363965[/snapback]

Hurra for 16 åringer med store høyttalere!! :!:

Lenke til kommentar
Word up. Om du ikke tåler drittmusikk hører du ikke hjemme på LAN.

6366394[/snapback]

Vel, jeg har vært på mange bra LAN arrangemetner fri for plagsomme individer med store høyttalere som deg og dine likesinnede, med headset-påbud selvfølgelig!! Som f.eks. Basse-LAN, Voksen-LAN(.com). "Skitkid" LAN som "the Gathering" etterhvert er blitt, holder jeg meg langt unna.

Lenke til kommentar

6366394[/snapback]

Vel, jeg har vært på mange bra LAN arrangemetner fri for plagsomme individer med store høyttalere som deg og dine likesinnede, med headset-påbud selvfølgelig!! Som f.eks. Basse-LAN, Voksen-LAN(.com). "Skitkid" LAN som "the Gathering" etterhvert er blitt, holder jeg meg langt unna.

6366429[/snapback]

Skjønner tanken, og er så utrolig enig at all dritt-musikken blir irriterende, men jeg tror man vil skremme deltagere ved å si at deg ikke er lov å ha med høytalere.

Jeg har en annen ide da..

Kan jo gjøre noe som høytalerreglene HER...

Lenke til kommentar

6366394[/snapback]

6366429[/snapback]

Skjønner tanken, og er så utrolig enig at all dritt-musikken blir irriterende, men jeg tror man vil skremme deltagere ved å si at deg ikke er lov å ha med høytalere.

Jeg har en annen ide da..

Kan jo gjøre noe som høytalerreglene HER...

6369379[/snapback]

Den er jeg enig i.

Lenke til kommentar

Kan man ikke bare ha en regel om at man skal vise hensyn til andre? Om noen får flere klager på at de spiller høy musikk og plager folk så kan vel crew bare nekte vedkommende tilgang på strøm eller lignende. Jeg ser ikke behovet for egne regler for høyttalere annet enn en generell "vis hensyn til andre"-regel.

Lenke til kommentar
Kan man ikke bare ha en regel om at man skal vise hensyn til andre? Om noen får flere klager på at de spiller høy musikk og plager folk så kan vel crew bare nekte vedkommende tilgang på strøm eller lignende. Jeg ser ikke behovet for egne regler for høyttalere annet enn en generell "vis hensyn til andre"-regel.

6373555[/snapback]

Vanskelig å vise hensyn når man har 3 ganger så store høyttalere som alle de andre.

Lenke til kommentar
Vanskelig å vise hensyn når man har 3 ganger så store høyttalere som alle de andre.

6373591[/snapback]

Dette blir som å si at om man har en rask bil MÅ man kjøre for fort..

Det eneste man trenger å gjøre er å ikke spille så høyt og å dempe det hvis noen klager. At man har store høyttalere betyr ikke automatisk at man skal spille høyt for å plage folk vettu.

Endret av elfkin
Lenke til kommentar

Når vi først er igang, skal vi ha forbud mot vipping på stoler(gud hvor irriterende), plystring, bart og ikke minst sorte kabinetter.

Slike regler om høytalere under slike omstendigheter er, beklageligvis, noe av det dummeste jeg har hørt. Mine forslag til forbud havner i nøyaktig samme kategori, så man skjønner min sammenligning med lydrestriksjoner av den grad og komplett tåpelige regler.

Endret av Superslask
Lenke til kommentar
Når vi først er igang, skal vi ha forbud mot vipping på stoler(gud hvor irriterende), plystring, bart og ikke minst sorte kabinetter.

Slike regler om høytalere under slike omstendigheter er, beklageligvis, noe av det dummeste jeg har hørt. Mine forslag til forbud havner i nøyaktig samme kategori, så man skjønner min sammenligning med lydrestriksjoner av den grad og komplett tåpelige regler.

6374329[/snapback]

Jeg ser poenget ditt..

Og jeg er også redd for at forbud mot høytalere vil skremme bort deltagere..

Og derfor er jeg kansje redd vi må krenke oss for de, og droppe forbudet..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...