Fredrik Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg personlig synes høyttalere og dårlig musikk er en del av lan-stemningen. Og, Steffy, ja til elektronisk musikk, din faen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg personlig synes høyttalere og dårlig musikk er en del av lan-stemningen. Og, Steffy, ja til elektronisk musikk, din faen. 6225412[/snapback] Det sier du kun fordi det alltid har vært det. Det er som å si "nedetid er en del av LAN-opplevelsen". Jeg var enig, helt til TG06 beviste at å ha nett hele tiden er minst like koselig. Kanskje vi kan forsøke oss på et LAN uten Hard Dance Techno Mania 19? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg stemmer for "Computer Camp Love" på repeat gjennom hele LANet makan til godsang Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Lag en poll da vel! "Skal vi tillate bruk av høyttalere?" Eller bare gjør som meg, si nei. Orker ikke dårlig techno-musikk døgnet rundt.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg stemmer for "Computer Camp Love" på repeat gjennom hele LANet makan til godsang 6226798[/snapback] "Had my comadore 64, had to score." Forslag støttes. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Det sier du kun fordi det alltid har vært det. Det er som å si "nedetid er en del av LAN-opplevelsen". Jeg var enig, helt til TG06 beviste at å ha nett hele tiden er minst like koselig. Kanskje vi kan forsøke oss på et LAN uten Hard Dance Techno Mania 19? 6226227[/snapback] Nei, det gjør jeg ikke. Det er kjedelig med stillhet hele tiden på et sånt sted. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 burde hvertfall være tillatt med overdreven høytalerbruk på kvelddstid og litt uti natta. Men må ha noen timer stillhet hver dag. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Common sense er mer enn bra nok. Demp deg om noen klager, eller når det skal skje noe sceneshow e.l. Regler utenom strømbruk angående høytalere ser jeg på som unødvendig på et stort arrangement. 2.1 anlegg lager ikke liv, noe som trengs. Et dataparty sover aldri. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg stemmer for "Computer Camp Love" på repeat gjennom hele LANet makan til godsang 6226798[/snapback] Jeg foreslår at vi får Datarock selv til å komme å opptre live på lan-et. De må selvfølgelig ad spille "Computer Camp Love". Det er jo gossangen over alle godsanger. Wast it in 84? Not sure I had my Commodore 64, had to score. Nynne nynne.... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg foreslår at vi får Datarock selv til å komme å opptre live på lan-et. De må selvfølgelig ad spille "Computer Camp Love". Det er jo gossangen over alle godsanger. 6227972[/snapback] *notere forslag* Det hadde vært genialt å få Datarock til HW-LAN. Herlig forslag. ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Det sier du kun fordi det alltid har vært det. Det er som å si "nedetid er en del av LAN-opplevelsen". Jeg var enig, helt til TG06 beviste at å ha nett hele tiden er minst like koselig. Kanskje vi kan forsøke oss på et LAN uten Hard Dance Techno Mania 19? 6226227[/snapback] Nei, det gjør jeg ikke. Det er kjedelig med stillhet hele tiden på et sånt sted. 6227522[/snapback] Trist at det motsatte av drittmusikk for deg er stillhet. =( Kom på LAN, så skal jeg introdusere deg til musikk som ikke er laget av deltakere i MGP Jr eller er å finne på samlealbum som inkluderer ordene "Ultimate, "Hardcore" eller "Mania". Jeg foreslår at vi får Datarock selv til å komme å opptre live på lan-et. De må selvfølgelig ad spille "Computer Camp Love". Det er jo gossangen over alle godsanger. 6227972[/snapback] *notere forslag* Det hadde vært genialt å få Datarock til HW-LAN. Herlig forslag. ^^ 6228012[/snapback] De spilte på et LAN jeg var på. Ikke særlig populært, volumet var alt for høyt og de fleste jeg snakket med var misfornøyd. Endret 2. juni 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Det sier du kun fordi det alltid har vært det. Det er som å si "nedetid er en del av LAN-opplevelsen". Jeg var enig, helt til TG06 beviste at å ha nett hele tiden er minst like koselig. Kanskje vi kan forsøke oss på et LAN uten Hard Dance Techno Mania 19? 6226227[/snapback] Nei, det gjør jeg ikke. Det er kjedelig med stillhet hele tiden på et sånt sted. 6227522[/snapback] Trist at det motsatte av drittmusikk for deg er stillhet. =( Kom på LAN, så skal jeg introdusere deg til musikk som ikke er laget av deltakere i MGP Jr eller er å finne på samlealbum som inkluderer ordene "Ultimate, "Hardcore" eller "Mania". Det der var veldig radikalt og satt på spissen synes jeg. Dessuten er det faktisk noen som liker trance/techno og til og med MGP jr. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Det sier du kun fordi det alltid har vært det. Det er som å si "nedetid er en del av LAN-opplevelsen". Jeg var enig, helt til TG06 beviste at å ha nett hele tiden er minst like koselig. Kanskje vi kan forsøke oss på et LAN uten Hard Dance Techno Mania 19? 6226227[/snapback] Nei, det gjør jeg ikke. Det er kjedelig med stillhet hele tiden på et sånt sted. 6227522[/snapback] Trist at det motsatte av drittmusikk for deg er stillhet. =( Kom på LAN, så skal jeg introdusere deg til musikk som ikke er laget av deltakere i MGP Jr eller er å finne på samlealbum som inkluderer ordene "Ultimate, "Hardcore" eller "Mania". Det der var veldig radikalt og satt på spissen synes jeg. Dessuten er det faktisk noen som liker trance/techno og til og med MGP jr. 6229566[/snapback] Joda, men slike undermennesker som fredrik skal ikke tas hensyn til. De er bare en byrde for samfunnet, fredrik klarer ikke å kle på seg selv. Han er et virus på verden, og det viruset spres via MGP. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Rock blackmetal og annen dritt burde vert ulovelig på HW Lanet.! Det bare bråker og de fleste missliker den slags musikk! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Rock blackmetal og annen dritt burde vert ulovelig på HW Lanet.!Det bare bråker og de fleste missliker den slags musikk! 6229865[/snapback] Rock og blackmetall? To veldig forskjellige ting. Og jeg mener at Techno minst like irriterende. Men nå er det ikke snakk om hvordan musikk som skal spilles, men om musikk skal spilles. Endret 2. juni 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Ordentlig musikk kan spilles fra et bestemt tidspunkt til et annet.. Og ikke midt på natta. Hadde vært koslig og våkne til ''boten anna'' Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Trist at det motsatte av drittmusikk for deg er stillhet. =( Kom på LAN, så skal jeg introdusere deg til musikk som ikke er laget av deltakere i MGP Jr eller er å finne på samlealbum som inkluderer ordene "Ultimate, "Hardcore" eller "Mania". 6228222[/snapback] Jeg liker ikke din musikk. Og om det er fryktelig for deg (og flere andre) å høre på den dårlige musikken som så mange spiller, så er det en bedre løsning om dere faktisk tar med høyttalere og spiller den gode musikken. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 ENIG. Få bort fæl musikk.. Men alle har hver sin smak. Men alle trenger ikke dundre løs med hver sin musikk stil på det LAN'et. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Lag en poll da vel! "Skal vi tillate bruk av høyttalere?" Eller bare gjør som meg, si nei. Orker ikke dårlig techno-musikk døgnet rundt.. 6226893[/snapback] Vil heller ha en poll med forskjellige sjangere. Rock, Metal, Pop, Dance osv. så kan topp 3 være tillatt. MEN ikke til enhver tid på døgnet! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 ENIG. Få bort fæl musikk.. Men alle har hver sin smak. Men alle trenger ikke dundre løs med hver sin musikk stil på det LAN'et. 6230241[/snapback] Hva er fæl musikk? Black Metal? Trance? La oss si at du digger trance (som suger), vil du da si at man bare skal spille Trance fordi det vil bli feil å dundre løs med annen musikkstil? Det fins sikkert god techno/trance, men 99% av det man hører på LAN er en gjørme av faka orgasmer, piskeslag og forvrengte stemmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg