Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: Regler angående høyttalere - hva mener DU?

Dahl

Anbefalte innlegg

tar med lukket headset, så hører jeg ikke så mye:P

6591595[/snapback]

Usosial er jeg bare når jeg er hjemme. :lol:

Men det er dessuten greit å kunne høre at brannalarmen går. Uten at naboen over døver den. :thumbup:

Dette er personlige meninger, ikke som crew. Skal nok sitte langt unna Norske Nerder og deres merkelige musikk smak. :thumbup:

6592744[/snapback]

Ja, og godt er det at crew har egne steder og sitte :D

6622138[/snapback]

Får vi..? :)

.. ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lyd på LAN KAN være greit, men i moderate mengder. Må innrømme at det var litt trist på byLAN i Bergen pga mangel av lyd, og jeg vil ikke sitte igjen med den samme følelsen etter HW-LAN.

Jeg synes det skal være lov med høytalere, men vil ikke ha noe tull med en idiot som har de megahøytalerne og spiller Schnappi 24/7 BARE på faenskap.

Så lenge dere har visse regler for lyd og ikke fritt fram er det helt greit for meg.

Mvh,

_thomas

Lenke til kommentar

Jeg mener at det burde være fritt frem for lyd! De 2 kravene som må kunne stilles av de som spiller høy musikk må være:

1. Om noen klager på musikksmaken/volumet så vis respekt!

2. Personene som har med kraftig annlegg må kunne påvise at de har nok strøm til å drive dette. Da gjerne med et ampermeter elns!

Lenke til kommentar
Får vi..? :)

.. ;D

6626081[/snapback]

Hehe, ja. Det er et stilas der, og på andre etasje der skal crew sitte :D Under regner vi med at det skal være stands, hvis jeg ikke husker feil.

6675860[/snapback]

Oij, damn :p

Skue utover alle brukerne :cool:

6675894[/snapback]

Riktig.

OT: Hvis det spilles Botten Anna på HW-LAN skal jeg sørge for at noen skal spille Daler Mehndi høyt jeg :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal bare minne på at det er ikke mer enn 2 Amp pr bruker. Det vil si ca 500 watt. Muligens bare 230watt også. Er ikke helt avklart.

OM du kan bevise at din pc og ditt anlegg ikke trekker mer enn det, har jeg i grunn ingen problemer :thumbup:

MVH PRW crew :cool:

Endret av L..
Lenke til kommentar

Etter erfaring fra TG06 synes jeg det skal være speaker fritt når det er gaming. Altså fredag til søndag. Er sinnsykt vanskelig med full konsentrasjon når du har en svært helvetes høytaller som skriker ut botten anna. Derimot fra onsdag til fredag kan det være fritt.

Endret av Elymas
Lenke til kommentar
Etter erfaring fra TG06 synes jeg det skal være speaker fritt når det er gaming. Altså fredag til søndag. Er sinnsykt vanskelig med full konsentrasjon når du har en svært helvetes høytaller som skriker ut botten anna. Derimot fra onsdag til fredag kan det være fritt.

6752575[/snapback]

Enig.

Var et helvete å spille under CS-compo på TG.

Endret av soldis
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...