Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: Regler angående høyttalere - hva mener DU?

Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sier Ja til høytalere.

Men Nei til anlegg.

med anlegg mener du forsterker separat, med høyttalere utenom ?

edit: knallbra forslag med f.eks lydstille fra 16.00 - 21.00!

6513825[/snapback]

-----> Høyttalere <---- :thumbup:

Hele veien opp til Creative GigaWorks S750 f.eks. Burde holde for hver en mann.

Uansett så har ikke folk fått utdelt mer strøm enn å kunne drive max en pc og et pc høyttaler sett. :no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hva med at security crewet løper rundt med dB meter og bøtlegger dem som spiller over "lovlig" grense? :p

6580995[/snapback]

Hahaha, det sku tatt seg ut :p Kanskje jeg endelig har funnet noe nyttig å bruke dB meteret på mobilen min til.. kan gi meg ut for å være crew på hw-lan og tjene spenn :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært på et lan før,men bare tanken på å høre deler av 10 forskjellige låter i 10 forskjellige sjangere gjør meg skeptisk til å dra på et.

Hva med å dele sitteplassene på en måte som gjør at de som ikke vil sitte ved siden av 2 15" bassere kan slippe det?

En del er for de som har med egen lyd og en buffersone til de som helst ikke vil sitte ved siden av heidi hauge på 110db.

Wildthing

Lenke til kommentar
tar med lukket headset, så hører jeg ikke så mye:P

6591595[/snapback]

Usosial er jeg bare når jeg er hjemme. :lol:

Men det er dessuten greit å kunne høre at brannalarmen går. Uten at naboen over døver den. :thumbup:

Dette er personlige meninger, ikke som crew. Skal nok sitte langt unna Norske Nerder og deres merkelige musikk smak. :thumbup:

Lenke til kommentar
hva med at security crewet løper rundt med dB meter og bøtlegger dem som spiller over "lovlig" grense? :p

6580995[/snapback]

Hahaha, det sku tatt seg ut :p Kanskje jeg endelig har funnet noe nyttig å bruke dB meteret på mobilen min til.. kan gi meg ut for å være crew på hw-lan og tjene spenn :w00t:

6582416[/snapback]

åssen tlf har du?

Lenke til kommentar

jeg kunne ha vært en drittunge og lånt fattern sine enorme høytalere og løfta hele taket med et pent lite album kalt "Fear of the dark" av et pent lite band kalt Iron Maiden, men jeg vet at hvis alle tenker sånn, kommer dette til å bli en grusom opplevelse, så jeg jenker meg og tar med mitt lille 2.1 anlegg...

jeg syns vi skal sette opp tider hvir det er fritt fram for fjortisser å spille smurfehits 97 (Technalåter) på full pupp.... sånn f. eks. rett før barne tv... så kan vi oppegående folk som ikke klarer dette typen pine fortsette å levle i WOW eller hva som er interresant med stoooore hørselværn :D

min mening er at man kan ha sånne små bordhøyttalere, men ikke pappas stereoanlegg (som ble nyinnkjøpt til hans 40-års lag :p )

Lenke til kommentar

6591595[/snapback]

Men det er dessuten greit å kunne høre at brannalarmen går. Uten at naboen over døver den. :thumbup:

Dette er personlige meninger, ikke som crew. Skal nok sitte langt unna Norske Nerder og deres merkelige musikk smak. :thumbup:

6592744[/snapback]

Ja, og godt er det at crew har egne steder og sitte :D

Lenke til kommentar

Jeg gruer meg...

Jeg drar på et lan for å drive med pc og møte folk som driver med det samme, ikke for å bli terrorisert av høy musikk til alle døgnets timer mot min egen vilje. Håper hw-lan forbyr store eksterne høytalere og heller leier et eget anlegg som de som vil ha høy musikk kan seate seg rundt. På den måten kan de som vil ha mye lyd oppsøke det og de som ikke vil ha mye lyd ungå det. En annet mulighet er å dele inn i støysone og stillesone som de har hatt på dreamhack i flere år nå.

Jeg håper hvertfall det blir mulighet for både de som liker høy lyd og de som ikke liker det til å få maks ut av lanopplevelsen og det er tross alt det viktigste her. Det er greit å tenke på folk som ikke liker det samme som seg selv også :)

Lenke til kommentar

6591595[/snapback]

6592744[/snapback]

Ja, og godt er det at crew har egne steder og sitte :D

6622138[/snapback]

:D

Men det er ikke lettere for naboene mine heller. Spiller de dritt musikk får de høre. Eller de plutselig mangler strøm. :lol:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...