ovinn Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Mitt forslag er at vi ikke legger noen begrensninger på høyttalere fra onsdag til fredag, da disse dagene er forbeholdt vanlige LAN-aktiviteter. Men fra ettermiddagen/kvelden på fredag er planen at vi starter med foredrag, workshops og lignende, og derfor vil ikke for høy lyd bli tillatt. Hva synes dere om det? Vi får noen dager med nærmest frie rammer, mens det blir noen dager med litt mindre lyd. 6220537[/snapback] Den vil jeg gå god for, men som sagt, det blir kjedelig med totalnekt de siste dagene, men ikke overkill da heller. Mitt forslag (har sikkert blitt nevnt før dette) er at man kan ta med så store høytt. man vil, men man må begrense seg med lydnivået sånn at andre kan leve komfortabelt. 2 høytt med 2x 15" med Boten Anna på fullt=Øyvindsquad kommer og klipper kabler : ) Begrensninger er en fin bil, blir det masse høy, stygg lyd, vil det bli dårlig miljø inne der, samt noen blåmerker fra diverse folk. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg ser ikke poenget med noen getto høytalere nå man skal på LAN party. Det er pc'en som er hele vitsen!! Sefølgelig skal jeg ta med meg høytalere jeg også. Men mine er ikke på mer 200Watt om jeg så skulle sprenge de i forsøket. Det er greit å kunne snakke med naboen sin uten å måtte høre på musikk som du sikkert hater som pesten uansett. På tvinge andre med musikk som sikkert 50% av hallen kanskje ikke liker uansett. Men trenger du på død og liv å spille av høy musikk for å ha det gøy. (Eller for å få oppmerksomhet) Bli Russ da. Og bli ferdig med det. Og de som bygger store byggverk for å få plass til høytalere ol. Dere sperrer bare utsikten til naboen din. Er ikke så lett å se på utsikten om noen bygger høyblokker. Og sitte innesperret inni noen avlukk får sikkert plenty av dere til til seinere i livet. Dere får trøste dere med at cenen kommer sikkert til å være knall i år. Selv om jeg ikke har hørt om halvparten av de som skal spille der. De som ikke kommer, kommer til å gå glipp av noe stort. Det lover jeg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Dere får trøste dere med at scenen kommer sikkert til å være knall i år. Selv om jeg ikke har hørt om halvparten av de som skal spille der.De som ikke kommer, kommer til å gå glipp av noe stort. Det lover jeg. 6463674[/snapback] Den kommer til å være knall. Noe veldig knall. Knall som faen. KNALL SIER JEG! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Dere får trøste dere med at scenen kommer sikkert til å være knall i år. Selv om jeg ikke har hørt om halvparten av de som skal spille der.De som ikke kommer, kommer til å gå glipp av noe stort. Det lover jeg. 6463674[/snapback] Den kommer til å være knall. Noe veldig knall. Knall som faen. KNALL SIER JEG! 6466295[/snapback] Og værre skal det bli. Om jeg får min ønske oppfylt blir det et start på et LAN som ikke ligner faen. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Dere får trøste dere med at scenen kommer sikkert til å være knall i år. Selv om jeg ikke har hørt om halvparten av de som skal spille der.De som ikke kommer, kommer til å gå glipp av noe stort. Det lover jeg. 6463674[/snapback] Den kommer til å være knall. Noe veldig knall. Knall som faen. KNALL SIER JEG! 6466295[/snapback] Og værre skal det bli. Om jeg får min ønske oppfylt blir det et start på et LAN som ikke ligner faen. 6468108[/snapback] Oj faen.. Vil du være med i crewet du altså? : p *dektektiv/detektiv* Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Høy lyd ødelegger hvertfall for gamere, på tg slet apas med å få spilt fordi vi ikke kunne snakke sammen grunnet hjernedøde tecnoidioter. Så skill av tecno idiotene og spillerne. Som de har gjort på dreamhack Endret 13. juli 2006 av ~Alex~ Lenke til kommentar
L.. Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Kanskje vi skal lage bråkbøtte belte område. Et egen del lang vekk fra cenen. Så kan vi kreve at de må koble opp mot et egent strøm uttak. Så kan vi bare koble det av når vi trenger litt mindre støy. Lenke til kommentar
3dme Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Hvordan beregner man strømbruk av høytalere og datamaskin egentlig? F.eks 2x70watts yamaha monitorer: Disse (45 watt strømbruk i.flg specs) Og en vanlig pc. Vil det gå? Høytalere er en del av stemningen på lanparties men et minimum av folkeskikk burde påkreves. At det skal være sosialt hyggelig er også viktig, derfor må det gå an å be noen skru ned lyden litt uten å få sure miner tilbake. Om jeg tar med meg høytalere (enten de over eller noen bittesmå cerwin vega uten bassgjengivelse) kommer jeg nok til å spille høyt i små perioder, og ellers høyt nok til at musikken min ikke drukner slik at jeg ikke hører den. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg personlig synes høytalere må bannlyses fra LANet. Er bare forstyrrende. Kan gå med på at folk kan ha det mot at de er fritt villt ut LANet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Det er koselig med litt musikk og leven på store lan da, det gjør en del av stemningen. Men som sagt, bør kunne respektere andre folk.. Dere som nevner TG, det er scenen som ødelegger for gamingen der, ikke andre som spiller musikk. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Det forundrer meg at så få tar med seg hørselværn på store LAN. Et stk. store gode hørselværn er 10 ganger diggere enn de spinkle proppene man stapper inn i øregangene når man skal sove. Får jeg lov å komme med et knasende godt råd, så er det definitivt at alle tar med seg hørselværn!! Personlig elsker jeg høy musikk og volum-konkurranser osv på LAN, men det hender jo at jeg føler jeg trenger litt stillhet jeg også, og da er skikkelig lydbestandig verneutstyr godt å ha med seg. Men, for å si det enkelt: Hadde det blitt "store-høytallere-forbud" på HW-LAN, så hadde arrangørene måttet finne seg i (hvertfall) én deltaker mindre. (punktum) Ligningen er nemlig som følger: LAN + Lyd = Dataparty! LAN +(- Lyd) = Deprimerende! LNt.F Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 hvorfor ikke bare compo i og spille høyest? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg tror mange færre vil komme hvis vi forbyr høyttalere på HW-LAN.. Lyd er et must... hvis det blir et forbud kommer hvertfall ikke jeg... Lenke til kommentar
robstr Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 altså. NEI til høytalere. Jeg orker ikke å høre irriterende sangen som crazy frog helt uten videre. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Sier Ja til høytalere. Men Nei til anlegg. Skaff deg en russe bil om du vil ødelegge dagen for naboen din. Og jeg måtte sitte forsiden av en tullig med annlegg til 30'000. Så hadde jeg krevd enten å få en annen plass eller at han måtte flytte. Ellers hadde jeg sikkert sabotert anlegget når han endelig hadde sovnet. Slik jeg gjorde med en av de i NorskeNerder på TG for noen år siden. :!: Skal si det ble stille noen timer. Lenke til kommentar
Freedrink Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Er vel opp til en selv om hva man vil ha med. Holder vel kanskje med 15" om man ikke spiller trance, spiller man av trace på LAN holder det med headset. En gylden regel på LAN er og ha respekt for andre og dermed burde det regel og høre på de som spørr deg hyggelig om og skru ned. Når det kommer til Trance Ikke spill trance på store høytalere, Er en hel haug med stygge lyder og de fleste vil få vondt i huet, heller ikke hip-hop osv, for mye bass kan skade harddisk. Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Nei, total nekt på lyd fra fredag til onsdag blir litt kjedelig. Da kan vi heller sette opp tider det skal være stille fra fredag til onsdag. F.eks at fra 18:00-21:00 eller uansett hvor lenge disse tingene varer så skal det være stille. 6220604[/snapback] Støtter denne, litt pause er godt, men det behøver ikke å være mere enn 2-4 timer Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Sier Ja til høytalere.Men Nei til anlegg. med anlegg mener du forsterker separat, med høyttalere utenom ? edit: knallbra forslag med f.eks lydstille fra 16.00 - 21.00! Endret 18. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 mitt forslag: selg hørselsvern på døren. industriell hørselsvern. Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 For min del syntes jeg høyttalere bør utestenges, på grunn av den store satsningen på compoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg