Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dumping av fysisk minne

Anbefalte innlegg

Jeg skrudde på pcen min idag, men kom ikke lenger enn til skrivebordet før en blåskjerm møtte meg! Bilde av den ser du i vedlegget.

Noen som vet hva dette tyder på? Det er så vidt at man får sett hva som står på skjermen før den forsvinner og pcen restarter. Den kommer like langt neste gang...og neste gang..Men blåskjermene varierer litt..som du ser på de to bildene.

Er dette virus eller noe?

Pcen min fungerte fint igår. Det eneste jeg gjorde var å innstallere noen nye drivere til skjermkortet og et nytt program. Men pcen ble restarta etter dette, og ingen antydning til blåskjerm da. Tror aldri at jeg har opplevd blåskjerm på pcen min tidligere.

Det hadde vært nydelig hvis noen hadde noen tips om hva som kan være galt!

post-66802-1149089273_thumb.jpg

post-66802-1149089995_thumb.jpg

Endret av kanne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google er en fin bil

http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q314451

CAUSE

This behavior can occur if you restart your computer during or after the Windows Setup process, and if any of the following conditions are true:

• There is insufficient disk space on the drive on which you installed Windows.

• There is an outdated or incompatible third-party driver (or drivers) installed on          your computer -- for example a faulty video driver.

• There are system BIOS incompatibilities.

Som du selv sier så er nok feilen den nye skjermdriveren, start opp i sikkermodus om du kan for å ta rollback på driveren som ødelegger for deg

Lenke til kommentar

Hei!

De blåskjermene kan egentlig være forårsaket av nesten hva som helst.

Sjekk om cpu og skjermkort er varmt. Gå inn i sikkermodus og søk etter virus og spyware. Kanskje du kan forsøke gjenoppretting av innstillinger fra oppstartsmenyen til Windows?

Jeg kan ikke love at noen av forslagene vil hjelpe.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Takk for all hjelp..men ser ut som om det har ordna sæ nå..

Installerte et program igår som het Core Senter...jeg avinnstallerte dette og vips kom ingen blåskjerm...kanskje dette ikke var noe for pcen min..

Jeg hadde innstallert dette for å kunen undersøke temperatur å sånn pga. et annet problem som oppstår når jeg spiller..

men men..bedre å få pcen på enn å spille...

Takk igjen!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...