cyberPanda Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 jeg svarte på 4 II, orket ikke de siste delopgavene på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg valgte alternativ 1 på oppgave 4. Tror jeg fikk at arealet var 4(pi)^3a^2. Fikk det samme både på trekanten og sirkelen, så liker å tro at dette var rett svar. 6230963[/snapback] nå snakker du vel om oppgave 5...? Selvsagt. Jeg brukte opp det jeg hadde av hjerne på eksamen. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hm..Flere som syntes ALT 1 var mye enklere enn ALT2 ?..Dreit meg ut på siste deloppgave på oppgave 2 jeg, ellers TROR jeg at jeg klarte det meste...gitt..! Lenke til kommentar
dvn Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Kikket såvidt på alt. II, den så vanskelig ut. Synes alt. I var den enkleste av alle oppgavene.. så om du ikke ble skremt av navnet "Taylorrekke" tror jeg det var den enkleste ja! Oppgave 2.. hvilken oppgave var det? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kikket såvidt på alt. II, den så vanskelig ut. Synes alt. I var den enkleste av alle oppgavene.. så om du ikke ble skremt av navnet "Taylorrekke" tror jeg det var den enkleste ja! Oppgave 2.. hvilken oppgave var det? 6234965[/snapback] Veivakselen med sinusfunksjon...skulle finne høyest hastighet og aks. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 hmmm, ja. husker dere hva dere fikk som svar på toppfarten og den maksimale akselerasjon? Lenke til kommentar
dvn Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Funksjonen for fart og akselerasjon var vel noe som xxxxsin(ax-b) og cos for aks. For å finne toppfart og toppaks. satte du bare sin og cos uttrykket lik 1 og -1 for henholdsvis fart og aks. (høyeste og minste verdi). Dvs amplituden for begge funksjonene var svaret. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Legg ut oppgaven hvis noen har den Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Oi, det var mye jeg ikke husker var pensum, som jeg trodde jeg hadde lært meg på nytt Integrasjon i polarkoordinater blant annet. Bruk av rekkeutvikling for estimering av integraler vet jeg ikke hvordan gjøres :/ Ellers så den grei ut, bortsett fra sannsynlighet som jeg ikke husker en døyt av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå