dvn Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Noen her som har 3mx eksamen til fredag? Jeg synes det er dumt vi ikke får forberedelsesdel slik som vi fikk i 2mx i fjor. Da er på en måte en del av eksamen "bankers". Ellers så klarer vel alltid eksamensfolka å lage oppgaver som skiller seg fra læreboka som vanlig.. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jada... Matte her og.. Oppgavene er jo på en måte bankers da, de gir jo alltid de samme oppgavene med en liten vri. Men noen oppgaver er noen ganger vridd litt mye kanskje, og det kan være vanskelig å forstå hva de mener eller finne riktig metode... Lenke til kommentar
dvn Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Synes egentlig matte er det greieste skriftligfaget, på den måten at du vet hva du får. Alltid oppgave 1 med småoppgaver fra de fleste kapitla. Så er resten større oppgaver knyttet til hvert kapittel. Så løser du mange tidligere eksamensoppgaver og klarer disse bra, burde ikke eksamen til fredag være noe problem heller. Men som sagt vrir de litt mye på noen oppgaver, og du kan fort få noe du ikke har gjort tidligere.. det har jeg erfart i hvert fall. Kommer sikkert litt annpå hvilken lærebok du har brukt og, vet det er forskjeller med tanke på hva de tar opp. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) jeg har også eksamen i 3mx, ja. liker ikke eksamensoppgavene. kommer alltid en oppgave som er fucka. på heldagsen fikk vi tidligere eksamensoppgaver, og da fikk jeg 4+. får 5 i standpunkt. får kikke litt på dette i morgen, og gjøre meg klar for oppgaver "med vri" Endret 31. mai 2006 av TWA Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 jeg gruer meg noe sinsykt. har hatt en elengig mattelærer i år, og har nesten ikke lært noe. det at man får bruke formelhefte med egene notater, det er nok det som redder meg fra å stryke. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Noen her som fikk til 4 I d? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg liker å tro at jeg gjorde det. Fikk i alle fall rett svar i e, så da må vel d ha vært rett. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 satser på det, ja. noen som vet om de legger ut oppgavene og sensorveiledning snart? Lenke til kommentar
dvn Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Oppgavene tror jeg tar lang tid, men 3mx har bare generell sensorveiledning og den ligger der. Den var faktisk å finne der før i dag, var nemlig en i klassen som hadde med en kopi på eksamen. Det er faktisk et lovlig hjelpemiddel.. synd vi ikke har blitt bedre informert, fordi det hadde jeg hatt nytte av! Svarte på alle oppgavene bortset fra 3c.. den så ikke vanskelig ut, men jeg klarte bare ikke tenke meg fram til et svar der.. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 jeg skjønte heller ikke helt hva de ville på 3c, men da jeg fikk det forklart etter eksamen, var det jo opplagt :/ Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 det gikk ikke så aller verst. tror faktisk jeg klarer å stå, kanskje til og med få en 3er. chill å være ferdig! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Jepp, herlig å være ferdig. Var et par deloppgaver jeg ikke rakk/skjønte, og det er alltid surt. Andre som valgte 4 alt. I ? Hva ble siste deloppgave? Endret 2. juni 2006 av Lungemannen Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hadde ikke matte, hadde fysikk, dessverre. Noen som kan poste oppgavene? Synes dere den var lett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg valgte alternativ 1 på oppgave 4. Tror jeg fikk at arealet var 4(pi)^3a^2. Fikk det samme både på trekanten og sirkelen, så liker å tro at dette var rett svar. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg valgte alternativ 1 på oppgave 4. Tror jeg fikk at arealet var 4(pi)^3a^2. Fikk det samme både på trekanten og sirkelen, så liker å tro at dette var rett svar. 6230963[/snapback] Akkurat samme jeg og Etter å ha regnet flere eksamensoppgaver til 3mx før i dag, synes jeg denne her var "lett" i forhold. Selvom oppgave 4I og 5 så vanskelig ut med en gang, føler jeg meg sikker på at jeg klarte de bra.. Er det 28. eller 29. vi får sensuren? Lenke til kommentar
TWA Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg valgte alternativ 1 på oppgave 4. Tror jeg fikk at arealet var 4(pi)^3a^2. Fikk det samme både på trekanten og sirkelen, så liker å tro at dette var rett svar. 6230963[/snapback] nå snakker du vel om oppgave 5...? Jeg valgte alternativ 1 på oppgave 4. Tror jeg fikk at arealet var 4(pi)^3a^2. Fikk det samme både på trekanten og sirkelen, så liker å tro at dette var rett svar. 6230963[/snapback] Akkurat samme jeg og Etter å ha regnet flere eksamensoppgaver til 3mx før i dag, synes jeg denne her var "lett" i forhold. Selvom oppgave 4I og 5 så vanskelig ut med en gang, føler jeg meg sikker på at jeg klarte de bra.. Er det 28. eller 29. vi får sensuren? 6231041[/snapback] 22, trodde jeg. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Var ganske sikker på at vitnemålet kom 28. eller 29. dvs et par dager før det senest skal være sendt inn som vi har fått beskjed om. Antok da også at eksamenskarakterne kom samtidig, men det er mulig disse kommer litt tidligere. Og han mener nok oppg. 5. Siste deloppgave på 4I, var ikke det der du erstatter t med 2 istedenfor 0,5? Klarte du 4Id klarte du vel 4Ie og. I hvert fall så ble avviket nesten 3 ganger så stort, så kommentaren gikk vel ut på å forklare det og samtidig si at hadde vi valgt flere ledd i Taylorrekka ville svaret blitt nærmere. Om dette var et svar på spørsmålet ditt.. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) jepp, det var akkurat det jeg svarte på 4I e på planen min står det at vi får eksamenskarakterene den 22. men vet ikke når vi får vitnemålet. edit: fant ut nå at vi får vitnemålet den 23, kl. 12. Endret 2. juni 2006 av TWA Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Sensuren faller Fredag 23.6 klokken 12. På skolen vår lager de vitnemål og sender ut fortløpende i dagene etter dette. Gratulerer med vel overståtte skriftlige eksamener, alle sammen! Lenke til kommentar
dvn Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Bare muntlig igjen.. er vel torsdag eller fredag. Norsk, religion, historie, matte eller engelsk.. håper på historie eller religion. Ordentlig ferie om 7 dager, selvom ferien nesten halvveis har starta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå