Gå til innhold

Telenor Frifiks eller Netcom Smarttalk?

Anbefalte innlegg

Så og si alle tilbydere har abb. der man har ingen eller veldig lav månedsavgift. Telenor har frifiks, netcom har har smarttalk osv. I dag er siste dagen der begge disse har gratis innmelding, og jeg lurer på hvem jeg skal velge. Netcom vil være billigst, men Telenor er jo, om man liker det eller ikke, en meget stabil operatør. Netcom har jo hatt endel trøbbel i det siste. Hva er positivt/negativt med telenor kontra netcom? Noen som har 2 minutter tilovers :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så og si alle tilbydere har abb. der man har ingen eller veldig lav månedsavgift. Telenor har frifiks, netcom har har smarttalk osv. I dag er siste dagen der begge disse har gratis innmelding, og jeg lurer på hvem jeg skal velge. Netcom vil være billigst, men Telenor er jo, om man liker det eller ikke, en meget stabil operatør. Netcom har jo hatt endel trøbbel i det siste. Hva er positivt/negativt med telenor kontra netcom? Noen som har 2 minutter tilovers :)

6215882[/snapback]

Om du ringer mye til andre med netcom-dekning og tåler et par timers nedetid hvert år så er smart-talk det ebste valget. Jeg ville ihvertfall valgt smart-talk, billigst på alt, pluss mulighet for sms/mms/data-mania, som etter min mening er overlegne tjenester :)

Lenke til kommentar

6215882[/snapback]

Jeg ville nok også ha valgt NetCom SmartTalk. Det er det billigste, og du har lik pris uansett til hvilket nett du ringer - 0,59,-.

Telenor Mobil har også utfall, de hadde blant annet nettopp utfall på et lite tettsted som varte i et par dager. Saken er at Telenors utfall sjelden kommer i media, mens NetComs utfall ALLTId kommer i media.

:-)

Lenke til kommentar

Jeg har SmartTalk selv, og det kan absolutt ambefales!

Er klart billigst i forhold til frifiks, og i tillegg kan det kombineres med SMSMania hvis du sender mye SMS :!:

Jeg hadde ikke vært i tvil hvertfall!

PS! Det er fri innmelding i Juni også :thumbup:

hvis du ikke har bestillt enda..

Lenke til kommentar

PS! Det er fri innmelding i Juni også :thumbup:

hvis du ikke har bestillt enda..

6222712[/snapback]

Og skulle den kampanjen "gå ut", er det jo bare å portere inn som kontantkunde, og endre til abonnement etterpå. Da unngår du innmeldingsavgiften :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...