quakie Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Quake 4 må være med. 6571604[/snapback] Vi vil avholde konkurranser i Counter-Strike 1.6, Counter-Strike Source, Quake 4 og Battlefield 2. . Lenke til kommentar
zaxu Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Stepmania må jo være med ^^ Støtter også WC3:FT og Red Alert 2 Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Merkelig at ingen har foreslått det. Starcraft Broodwar . Fortsatt et av de mest jevne og beste strategi spillene i compoformat. Forholdsvis kjapt for spillere og øve på noen uker i forveien. Sikkert noen gamle starcraft travere her ute. Vi hadde mange 3v3 matcher på et minilan i helgen. Var skikkelig takeoff. Lenke til kommentar
zaxu Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hva med litt Battle for Middle Earth (1)? Ekstremt morsomt ettersom jeg gruser ALLE! Endret 9. august 2006 av zaxu Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Sitter fortsatt og venter på at fler en meg skal foreslå Halo/Halo 2 jeg da... Det vil jeg ha... det er utrolig morsomt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hallo! Hva med TrackMania Nations? Det er kongespill på LAN! Pluss at det er free-download! Lenke til kommentar
flabbert Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 hvis det blir wc3 compo så kommer en hel del fra spc til å stille opp og vi kan få god fart i compoen gjennom war3.no som har blomstra opp til de grader siste ukene, vær vennlig å ta kontakt med spc`flabbert eller GLB|Neuro på #warcraft3.no @ quakenet hvis dere trenger å få dratt igang no Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 True Combat:Elite Syns det er nevnt mange bra spill her, men det burde vært med et spill som er gratis. Det finnes så mange bra gratis spill at det burde være med noen. Ville også gitt et bra inntrykk med tanke på piratkopiering og sånt som det sikker kommer til å være mye av... TC:E kan sammenlignes med CS:source og egner seg strålende på LAN Lenke til kommentar
GamlaSonn Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Stemmer på Warcraft 3: TFT. Utviklet av det velkjente firmaet Blizzard (også laget SC og D2) og disse folka LEKER ikke. Spillet scorer topscore i alle de essensielte delene av et RTS spill. Ingen over og ingen ved siden. Spillet innebærer raske fingre, erfaring og en strategisk hjerne. De som sier at det tar lang tid å bygge opp en hær og det er få enheter involvert, har selv bevisst deres uvitenhet om spillet og deres kommentarer burde ignoreres. I det spillet jeg snakker må man countre fiendens enheter, man må utnytte hver eneste ressurs man hamstrer og man må kontrollere hver enkelt individ med perfeksjon...... Jøss, ble litt ivrig her. Lenke til kommentar
Major Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 jeg sysn vi skal ha day of defeat:s på lanet Lenke til kommentar
Imho Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Jeg håper da indelig at det blir en WC3 TFT compo. Endret 6. september 2006 av Imho Lenke til kommentar
The1AndOnly Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Age Of Empires 3 og Warcraft 3 såklart AoE3 går mye mye mye fortere å spille en AoE2 og 1 så nå er det mulig å ha konkuranser i det. Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg syns vi bør ha Rome: TW, Trackmania Nationas og CS 1.6 jeg tror de fleste vil være enig i det Lenke til kommentar
KoN_Meathook Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Dersom det blir turnering i Age of Mythology eller AoE3 er det stor sansynlighet for at jeg tar turen =) AoM hadde vært glimrende ;=) Lenke til kommentar
tobbelulle Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hva med prey?? Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 hva med prey?? 6860858[/snapback] Hadde ikke vært dumt det heller, har jo mekka det så...det hadde vært fett Lenke til kommentar
SumS Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 TrackMania Nations FTW! hadde også være morro med Starcraft =) spilte det frem til i fjor elns =P Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Company of heroes og Lock on. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg