Gå til innhold

Dekker Telenors forsikring tap?

Anbefalte innlegg

Etter at broren min sendte inn melding om at telefonen var tapt til Gjensidige har han fått dette brevet (Se vedlegg).

Vi trodde da at forsikringen dekket dette? :dontgetit:

Han vet heller ikke om den ble stjålet fra lommen hans, men vi meldte at den ble mistet.

Han trenger en ny telefon :ermm:

Hva kan vi gjøre? :sad:

Sende inn en ny melding der hvor vi skriver at den har blitt stjelt fra lommen hans?

Hjelp mottaes med stor takk :)

post-36880-1149086803_thumb.jpg

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og frems det er masse pøbler i Ski ;) hehe.. (er derfra)

Men vi du har netcom så skal dette dekkes

Ref totalforsikring: KILDE

Tap av eller skade på mobiltelefonen som følge av en plutselig og uforutsett ytre årsak knyttet til et bestemt skadetidpunkt, herunder ran og tyveri!

Du har etter dette krav på å få denne dekket.. Men du skulle formulert saken litt bedre..

Du skulle heller sagt "Jeg hadde telefonen min i jakkelommen som var igjen, når jeg kom hjem var telefonen stjålet, jeg dro ned på senteret å hørte med kundesenteret om de hadde fått inn en telefon. Men det hadde dem ikke"

Nå som du har "registrert" saken hos Gjensidige så vet jeg ikke helt hva du kan gjøre, beklager..

Lenke til kommentar

:(

Men, jakken hans har lomme som er åpent ovenfra (for dem som skjønner) og ikke fra siden.

Når jeg tenker meg om så kan han ikke ha mistet den.

Den må ha blitt stjelt. Han har ikke hoppet eller løpt, så mistet kan han ikke ha gjort.

Så spørsmålet er:

Kan vi klage så skrive på nytt å si at den må ha blitt stjelt?

Lenke til kommentar

Men, jakken hans har lomme som er åpent ovenfra (for dem som skjønner) og ikke fra siden.

Den må ha blitt stjelt. Han har ikke hoppet eller løpt, så mistet kan han ikke ha gjort.

Så spørsmålet er:

6218147[/snapback]

Hehe.. Dette er jeg litt usikker på, men siden den nå er registrert i et register så vil dem kanskje tro at det er forsøk på svindel (?).. Kanskje litt "tøft" å si når det bare gjelder en mobiltelefon.. Men vis jakkelommen er ganske "dyp" så kan du jo si dette til Telenor/Gjensidige, altså vise dem om hvor mye som skal til for at du skal klare å miste den.. Nesten helt umulig... Er kanskje verdt et forsøk.?!?

Du har etter dette krav på å få denne dekket..

Nei, tapet er ikke knyttet til et bestemt tidspunkt.

Men han har jo Telenors forsikring, ikke netcom, og der står det ingenting om dette.

6219476[/snapback]

Så ikke før nå at han hadde Telenor.. Men det samme har skjedd med meg, helt lik historie på samme senter.. Sa dette til kundeservice (forsikring) også sendte dem min side av historien.. Null stress..

Lenke til kommentar

Så spørsmålet er:

6218147[/snapback]

Hehe.. Dette er jeg litt usikker på, men siden den nå er registrert i et register så vil dem kanskje tro at det er forsøk på svindel (?).. Kanskje litt "tøft" å si når det bare gjelder en mobiltelefon.. Men vis jakkelommen er ganske "dyp" så kan du jo si dette til Telenor/Gjensidige, altså vise dem om hvor mye som skal til for at du skal klare å miste den.. Nesten helt umulig... Er kanskje verdt et forsøk.?!?

Du har etter dette krav på å få denne dekket..

Nei, tapet er ikke knyttet til et bestemt tidspunkt.

Men han har jo Telenors forsikring, ikke netcom, og der står det ingenting om dette.

6219476[/snapback]

Så ikke før nå at han hadde Telenor.. Men det samme har skjedd med meg, helt lik historie på samme senter.. Sa dette til kundeservice (forsikring) også sendte dem min side av historien.. Null stress..

6219629[/snapback]

Kan du hjelpe meg hvordan jeg skal skrive brevet/e-posten? :blush:

Er nemlig ingen god "forfatter" :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...