johnj Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg krever tilbake lisensen min!6218477[/snapback] Kringkastingsavgiften er i 2006 på kr. 2039,04 pr. år. Streiken varte i sju dager, noe som utgjør kr. 39,10 av denne summen. Knapt en halv kinobillett. Er det virkelig verdt bryet å forsøke å få tilbake disse kronene? Hvis du ikke var ironisk, da. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ja, du kan få tre, nesten fire halvlitere cola for så mye penger. Det vil du ikke gå glipp av. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er det streik nå eller? Var ei hallodame der, men hun sa at det fortsatt var streik.. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Som jeg har sagt tidligere. KL er fortsatt i streik med litt over 900 medlemer. Norsk Journalistlag på nrk har sluttet streiken, og TF streiket ikke. Så CA 2/3 av ansatte er på jobb. Så inntil KL er på plass vil det være litt nedsatt aktivitet, samt noen endringer i sendeskjema etc Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Som jeg har sagt tidligere. KL er fortsatt i streik med litt over 900 medlemer. Norsk Journalistlag på nrk har sluttet streiken, og TF streiket ikke. Så CA 2/3 av ansatte er på jobb. Så inntil KL er på plass vil det være litt nedsatt aktivitet, samt noen endringer i sendeskjema etc 6270385[/snapback] Hva er KL og TF? Lenke til kommentar
reverto Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 KL = Krinkastingens Landsforening. TF = NRKs Tverrfaglige forening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå