Gå til innhold

Streik i NRK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke bare journalistene som streiker? De må da greie å sende noe fotball uten dem. Ikke det at jeg egentlig bryr meg så veldig. Slik jeg har skjønt det så er det bare nyhetssendingene som forsvinner.

Alle programmer med programledere og kommentatorer forsvinner. Sporten blir sikkert sendt uten kommentatorene.

Har NRK gått til streik ? -Buhu :( 

Vi burde få vekk den lisensen, eller bare avskaffe oss hele dritten imo! ;)

Du vil sikkert ikke innrømme det, men NRK har faktisk produsert utrolig mye bra opp i gjennom årene.

Lenke til kommentar

irriterer meg.. Ska på Bislett games.. Jeg drar dit pga Lordi.. også AVLYSTE de pga støgge NRK.. har ikke klart å sove i hele natt.. er såå deppa:(

og atpåtill kommer uansett Carola og idolkidza. Noe jeg tenkte jeg sku pine meg igjennom pga Lordi...:(

Lenke til kommentar
Tenk hvis NRK og TV2 streiket, og vi slapp å ha fotball på TV. Det hadde vært skjønt.

6222315[/snapback]

Ja, tenk en hel sommer uten fotball. :love:

Jeg driter i om NRK hadde streika til verdens ende. De sender ingenting brukbart allikevel.

Lenke til kommentar
Tenk hvis NRK og TV2 streiket, og vi slapp å ha fotball på TV. Det hadde vært skjønt.

6222315[/snapback]

Det finnes andre løsninger til fotball på TV.

image15.jpg

Egentlig har TV2 og NRK en del kvalitetsprogrammer de. Uten NRk hadde aldri klassikere som Team Antonsen, Åpen Post, Uti Vår Hage, Lille Lørdag og så vidre sett dagens lys.

Dessuten sender de en del gode filmer hvor man i motsetning til TV3 kan sitte å se igjennom uten å måtte få vite hvordan håndsåpe som er best.

Lenke til kommentar

6222315[/snapback]

Det finnes andre løsninger til fotball på TV.

image15.jpg

6229684[/snapback]

Det er ikke nok at jeg ikke ser på det, jeg vil ikke at andre skal se på heller. Jeg er litt kjip, egentlig.

Lenke til kommentar

Egentlig litt synd at NRK kommer tilbake med normal sending igjen. Jeg har ikke noe i mot NRK. Faktisk er det NRK jeg har mest sansen for. Men de hadde slettes ikke noe dårlig sendeprogram under streiken sin heller. Synes egentlig det var ganske behagelig. Minnet meg om høytider. Mange filmer, gjerne klassikere, og roligere tempo. Tar jeg ikke feil så hadde de lengre sendetid også.

Godt! :)

Lenke til kommentar

Nå er fortsatt KL ute i streik da. Med litt over 900 medlemer. Det er ca 1/3 av alle på NRK (på majorstuen). Blandt annet kringkastningsorkesteret, endel journalister og noen teknikere :)

EDIT: for å utdype. TF var ikke med på streiken. NRKJ ble enige om å avblåse streiken kl 08 i dag. KL er fortsatt i streik. KL skal i møte i ettermiddag/kveld. Hvis de ikke kommer til enighet vil det fortsatt være nedsatt virksomhet på NRK.

Endret av Mr-CEO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...