Concubine Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det hadde jo vært kjekt å se Bislett Games... Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Nrk folka streika før vm i 94 også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Tenk hvis NRK og TV2 streiket, og vi slapp å ha fotball på TV. Det hadde vært skjønt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Faktisk helt enig. Fotball er noe herk. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Er det ikke bare journalistene som streiker? De må da greie å sende noe fotball uten dem. Ikke det at jeg egentlig bryr meg så veldig. Slik jeg har skjønt det så er det bare nyhetssendingene som forsvinner. Alle programmer med programledere og kommentatorer forsvinner. Sporten blir sikkert sendt uten kommentatorene. Har NRK gått til streik ? -Buhu Vi burde få vekk den lisensen, eller bare avskaffe oss hele dritten imo! Du vil sikkert ikke innrømme det, men NRK har faktisk produsert utrolig mye bra opp i gjennom årene. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg slo på TVen i sted for å sjekk om NRK ble sendt, og der var det snøstorm live fra Hardangervidda. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Altså ikke signal for den som ikke skjønte det. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Endelig! Andreas Thorkildsen klager på Nrk streiken...Dette kan bli gøy Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 NRK burde avskaffes! 6218294[/snapback] Helt enig 6221451[/snapback] Bra begrunnet og høyst relevant innlegg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 NRK burde avskaffes! 6218294[/snapback] Helt enig 6221451[/snapback] Bra begrunnet og høyst relevant innlegg. 6225871[/snapback] Same goes for you! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Mye interesant på NRK i disse streiketider. Masse gode overføringer fra høringer i stortinget. Gleder meg til spørretimen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Mye interesant på NRK i disse streiketider. Masse gode overføringer fra høringer i stortinget. Gleder meg til spørretimen 6226563[/snapback] Lillebroren til en kompis var ikke fornøyd med barne-TV idag. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 irriterer meg.. Ska på Bislett games.. Jeg drar dit pga Lordi.. også AVLYSTE de pga støgge NRK.. har ikke klart å sove i hele natt.. er såå deppa:( og atpåtill kommer uansett Carola og idolkidza. Noe jeg tenkte jeg sku pine meg igjennom pga Lordi... Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Tenk hvis NRK og TV2 streiket, og vi slapp å ha fotball på TV. Det hadde vært skjønt. 6222315[/snapback] Ja, tenk en hel sommer uten fotball. Jeg driter i om NRK hadde streika til verdens ende. De sender ingenting brukbart allikevel. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Tenk hvis NRK og TV2 streiket, og vi slapp å ha fotball på TV. Det hadde vært skjønt. 6222315[/snapback] Det finnes andre løsninger til fotball på TV. Egentlig har TV2 og NRK en del kvalitetsprogrammer de. Uten NRk hadde aldri klassikere som Team Antonsen, Åpen Post, Uti Vår Hage, Lille Lørdag og så vidre sett dagens lys. Dessuten sender de en del gode filmer hvor man i motsetning til TV3 kan sitte å se igjennom uten å måtte få vite hvordan håndsåpe som er best. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Tenk hvis NRK og TV2 streiket, og vi slapp å ha fotball på TV. Det hadde vært skjønt. 6222315[/snapback] Det finnes andre løsninger til fotball på TV. 6229684[/snapback] Det er ikke nok at jeg ikke ser på det, jeg vil ikke at andre skal se på heller. Jeg er litt kjip, egentlig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Da var moroa over, kids: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1343958.ece Lenke til kommentar
reverto Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Egentlig litt synd at NRK kommer tilbake med normal sending igjen. Jeg har ikke noe i mot NRK. Faktisk er det NRK jeg har mest sansen for. Men de hadde slettes ikke noe dårlig sendeprogram under streiken sin heller. Synes egentlig det var ganske behagelig. Minnet meg om høytider. Mange filmer, gjerne klassikere, og roligere tempo. Tar jeg ikke feil så hadde de lengre sendetid også. Godt! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hehe, NRK turde neppe å streike under VM, derfor tok de til sin rett og kom tilbake igjen. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Nå er fortsatt KL ute i streik da. Med litt over 900 medlemer. Det er ca 1/3 av alle på NRK (på majorstuen). Blandt annet kringkastningsorkesteret, endel journalister og noen teknikere EDIT: for å utdype. TF var ikke med på streiken. NRKJ ble enige om å avblåse streiken kl 08 i dag. KL er fortsatt i streik. KL skal i møte i ettermiddag/kveld. Hvis de ikke kommer til enighet vil det fortsatt være nedsatt virksomhet på NRK. Endret 8. juni 2006 av Mr-CEO Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Og til min store glede så blir det Arne-TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå