NightKeeper Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Vil ikke savne NRK nei, skal seff se Vm-kampene på svensk tv, slik som jeg gjorde i 02. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 NRK er hyggeleg; basta. Dei sender mykje kjeisame programmar i ny og ne, til dømes det danske programmet "Arbejdsliv", gudstjeningar og kjeisame hageprogrammar, men har jo glatt den beste nyheitssendinga. Dei har jo også en del gode filmar, og noen gode programmar. Sporten er eg lite nøgd med, så den bryr eg meg lite om. Og nynorsken! (btw, han Einar-fyren i dagsrevyen ser snill ut!) Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Til dere som blir gal uten Bislett Games: http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/31/467742.html What's the fuzz, then. Ser ut som en hyggelig anti-NRK sommer med både Vm og Bislett på andre kanaler. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg krever tilbake lisensen min! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kommer ikke til å savne NRK veldig, de sender jo stort sett bare drit og møkk dagen lang. Det eneste er som sagt VM da.. De kan vel ikke bare droppe å sende VM?? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er lissom derfor de streiker nå, da, slik at de lettere skal få oppfylt kravene sine. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ta det med ro... VM har de betalt en god del for så å miste det taper de mer på enn å gi de mer penger eller hva di vil ha.. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 "Lisensen" er ikke for NRK, men for å ha TV-mottaker. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg vil ikke savne NRK. Jeg vil nok bare merke streiken en gang i uken, og det er nok på lørdagskvelden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 NRK sender kampane frå følgande grupper: Gruppe A: Costa Rica, Ecuador, Polen, Tyskland. Gruppe E: Ghana, Italia, Tsjekkia, USA. Gruppe F: Australia Brasil, Japan, Kroatia. Om eg høyrde rett på TV i dag så vil dei sende kampane, men utan kommentatorar dersom det framleis er streik. Spørs om Scheie synest streiken er verdt det å miste muligheten for å kommentere VM. Lenke til kommentar
Kong Kord Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er lissom derfor de streiker nå, da, slik at de lettere skal få oppfylt kravene sine. 6218544[/snapback] Nå er det ikke slik at man selv bestemmer når man skal streike. Det er det kalenderen til meklingsmannen/kvinnen som avgjør. Så den klagen må du neste ta hit. Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) NRK sender kampane frå følgande grupper: Gruppe A: Costa Rica, Ecuador, Polen, Tyskland. Gruppe E: Ghana, Italia, Tsjekkia, USA. Gruppe F: Australia Brasil, Japan, Kroatia. Om eg høyrde rett på TV i dag så vil dei sende kampane, men utan kommentatorar dersom det framleis er streik. Spørs om Scheie synest streiken er verdt det å miste muligheten for å kommentere VM. 6219300[/snapback] Fikk vel en forsmak på hvordan VM kan bli med Frankrike-Danmark i går. Den ble sent som planlagt men uten kommentatorer... Men i Italia 90 så var det jo heller ikke kommentator pga streik. Endret 1. juni 2006 av kazzoo Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 NRK sender kampane frå følgande grupper: Gruppe A: Costa Rica, Ecuador, Polen, Tyskland. Gruppe E: Ghana, Italia, Tsjekkia, USA. Gruppe F: Australia Brasil, Japan, Kroatia. Om eg høyrde rett på TV i dag så vil dei sende kampane, men utan kommentatorar dersom det framleis er streik. Spørs om Scheie synest streiken er verdt det å miste muligheten for å kommentere VM. 6219300[/snapback] Er jo ikke noe problem hvis du har SVT / TV4? Tror heller ikke streiken kommer til å vare så lenge, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Blir kjempeglad om VM går ut. Bislett er heller ikke viktig. Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Blir kjempeglad om VM går ut. Bislett er heller ikke viktig. 6221136[/snapback] Ingen fare for at VM går ut! Blir nok bare sent uten kommentator! Lenke til kommentar
G3n3ral Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 NRK burde avskaffes! 6218294[/snapback] Helt enig Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Har NRK gått til streik ? -Buhu Vi burde få vekk den lisensen, eller bare avskaffe oss hele dritten imo! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Blir kjempeglad om VM går ut. Bislett er heller ikke viktig. 6221136[/snapback] VM sendes med 44 kamper på TV2 og ev. 22 kamper på NRK (dog uten kommentarer hvis streiken vedvarer). Så du blir nok ikke så veldig glad Det er synd for Bislett Games hvis det blir lagt ned pga en NRK-streik. Bislett er Norges eneste internasjonale friidrettsstevne og det trengs et slikt et. edit: Mauro: Som påpekt flere ganger... du betaler lisens for å ha TV-mottaker og ikke NRK (Selv om en stor del av lisensen går til NRK). Endret 1. juni 2006 av SBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå