brd Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Har søkt litt rundt her og fann ingen som hadde laga samme posten. Nrk gjekk 15.01 idag i streik. Bislett Games er i fare, det er også VM kampene. Streiken er ferdig. Endret 9. juni 2006 av brd Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har søkt litt rundt her og fann ingen som hadde laga samme posten. Nrk gjekk 15.01 idag i streik. Bislett Games er i fare, det er også VM kampene. Vil dere savne NRK? 6215555[/snapback] Nei, VM kampene får jeg sett på SVT og Bislett Games er ikke så veldig farlig. Ellers sender NRK for det meste bare dritt alikavell... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kommer ikke til å savne noe mer enn det du nevnte i posten din. Egentlig bare slike begivenheter jeg bruker NRK 1 til. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 NRKs medlemmer i Norsk tjenest-mannslag og Norsk journalistlag er tatt ut i streik. Det oppsatte programmet mellom 15.01 og 16.25 går derfor ut. Haha. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 det er på nå da og nei, tror ikke jeg ville savnet det så veldig mye egentlig....de sender bar skjit Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg kommer ikke til å savne NRK. Håper lisensavdelingen streiker også, gjerne permanent. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Om jeg går glipp av noen fotballkamper så går jeg til søksmål mot Nrk. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg er livredd for å miste de VM-kampene. Jeg krever lisenspengene tilbake om så skulle skje! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det mest latterlige ved denne streiken er at den eneste kanalen jeg må betale for ikke er å se. Lenke til kommentar
G3n3ral Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Når det ikke er sport på nrk så er det repriser, så nei kommer ikke til å savne det Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Er det ikke bare journalistene som streiker? De må da greie å sende noe fotball uten dem. Ikke det at jeg egentlig bryr meg så veldig. Slik jeg har skjønt det så er det bare nyhetssendingene som forsvinner. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Klippet fra nrk.no: Slik rammer streiken NRKTilbudet på TV, radio, nett, TTV og nye medier får et redusert tilbud under streiken. Publisert 31.05.2006 16:27. TV På fjernsynskanalene NRK1 og NRK2 blir det store omlegginger. Alle ordinære nyhetssendinger utgår. Radio På radiokanalene P1, P2 og P3 blir det også store omlegginger. I tidsrommet 0600 til 2000 vil det være korte nyhetssendinger. Resten av tiden vil det på P1 være sendinger fra Radio Oslofjord. På P2 sendes Alltid Klassisk og på P3 kanalen MP3. Tekst-TV På tekst-TV vil det være redusert oppdatering så lenge streiken varer. Nett På NRK.no vil det være redusert oppdatering så lenge streiken varer. Flytoget Nyhetstjenesten på Flytoget vil være redusert så lenge streiken varer. WAP Nyhetstjenesten på WAP vil være redusert så lenge streiken varer. Står ingenting om fotball, men det er vel den tryggeste måten de kan få gjennomslag for kravene sine, så tør ikke håpe på noe før det er endelig bekreftet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Å streike under VM blir som å skyte seg sjølv i foten, men dei får jo lisenspengene uansett om skjermen er svart eller ei. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Dette blir for dumt, vi burde absolutt få lisenspengene tilbake... Misser jeg Bislett Games og 1/3 av VM vet jeg ikke hva jeg gjør... Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Bislett Games = ikke så viktig. 1/3 av VM = KRISE! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Er det bare nrk som skal vise VM i Norge? Æsj, da. Jeg som håpet på å se en del kamper. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 De skal vise 1/3 av kampene. Hvis du går inn i Sport/idrett-delen av forumet, så finner du en tråd med oversikt over akkurat det Lenke til kommentar
brd Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Er det bare nrk som skal vise VM i Norge? Æsj, da. Jeg som håpet på å se en del kamper. 6217706[/snapback] TV2 sender 2/3 av kampane Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg skal utrolig nok være tilskuer på Bislet Games. Så jeg blir ikke akkurat berørt. VM må de vise uansett. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Blæh... VM kan man se på Tv2 og Nrk's sammarbeids kanal SportN. Men det driter jeg egentlig en lang marsj, og det er pga. av at fotball generelt er gørrkjedelig. Nrk er den største drit kanalen of all time, eneste jeg ser der er Autofil og Borretslaget. Nei, gi meg Discovery og Ztv/tv3, kanskje tv2 og Tv Norge i tilleg og jeg er fornøyd. Ztv har det beste hverdags tilbudet med Kongen av Queens, Family Guy og Seinfeld. Discovery har Braniac, Mythbusters og American Chopper + masse annet bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå