Gå til innhold

Trenger litt hjelp eller noen gode ideer


Anbefalte innlegg

Hei jeg trenger hjelp av en programerer til å lage en internett side på et domene som jeg eier: http://www.findfilefast.com

 

Lurer på om noen vil ta på seg oppdraget og kanskje bruke siden som et utstillingsvidu for sine kunskaper og kanskje også tjene noen penger.

Siden jeg er en privatperson kan jeg ikke betale noe særlig. Men håper at det blir noen inntekter å dele etter hvert. Det blir ihvertfall ingen utgifter på andre enn meg.

Den som ønsker å se nærmere på dette får fulle tilganger til domenet som hostes av servetheworld.net. Jeg har også gående en server hjemme hos meg med ADSL2+ forbindelse hvis det er nødvendig med en forbindelse fra siden dit.

 

Denne siden skal være slik at man skal kunne logge seg inn og laste opp filer for senere og kunne laste dem ned.

Påloggingsprosessen skal være enkel. Man skriver brukernavn og passord og dermed er kontoen opprettet med mindre brukernavnet finnes fra før.(ingen fordømt registrering) Man skal kunne laste opp inntil 10 filer med max 50 MB. Kontoen slettes etter 30 dager og man kan bare være en logget inn samtidig. Logger man inn 2 stykker slettes kontoen og filene.

 

Mulig dette ligner på tjenester som putfile osv. men etter hvert ønskes endel andre tjenester som putfile ikke har.

Ønsker å utvide tilbudene inne i tjenesten etter hvert. Bl.a eget subdomene (Eks. bjarne.findfilefast.com) og offline nedlastining. (Log in, start nedlastning, log ut, log in senere og last ned) pluss endel andre ting.

 

Har forøvrig eid dette domenet en stund og dette er det beste jeg har kommet på av ideer. Hadde en ide om å lage en søkemotor for filer som er nedlastbare fra webgrensesnitt, så hvis du har lyst til å se nærmere på det istede, så gjerne for meg. Kunne forresten tenkt meg noen andre forslag til siden, hvis noen har det. Som sagt dette var den beste ideen min. :no: Regner med at noen har en bedre.

 

Jeg kan opprette noen subdomener hvis noen her skulle ha ønske om det. (Se testsiden http://Hajime.findfilefast.com) Helt gratis subdomene med nedlasting..

Jobber selv som driftskonsulent og har endel peiling, men ikke noe særlig på HTML programering. Ikke har jeg tid heller.

 

Svar her eller på mail [email protected] så skal jeg forklare nærmere. :hmm:

Please no flames.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger du gjelp til å lage hele prosjektet (serversideprogrammering) eller trenger du bare hjelp til html/css kodingen?

6215216[/snapback]

 

Det vet jeg faktisk ikke. Regner med at du ønsker å gjøre html/css programeringa etter som du spør.

Hvis serversideprogrameringa er den delen som håndterer brukernavn passord og filhåndteringa så kan jeg få hjelp av en kompis.

 

Tar du html/css programerings biten så er jeg svært fornøyd. Skal nok klare resten etter det. Hadde regnet med at jeg måtte trå til litt selv også. :thumbup:

 

Jeg kan forklare det detaljert i en mail senere idag før du bestemmer deg.

Endret av Hefalompen
Lenke til kommentar
Går ikke ann å programere en webapplikasjon i php-nuke, så slutt å gå rundt å si det.

Hadde vært spennende å gjøre dette, men har litt mye å gjøre nå, også er det jo ikke noe penger i det.

6225047[/snapback]

 

Jeg må nok inkludere noe betaling for å få noen til å gjøre dette. Så da må jeg skaffe litt spenn først. Takk for php tips, skal se hva det er for noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...