Ulven Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei, har en isdn linje splitter og adsl modem/router. Dette har fungert fint i lengre tid. Nå har imidlertid nettet begynt å falle ut og jeg opplever skurring på tlf.linja. Hva kan dette skyldes ? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Stakkers deg. Er du riktig uheldig nå vil du slite lenge med dette problemet. Det du omtaler som skurring i telefonene, er temmelig sikkert overslag fra adslen. Vet ikke helt, men tror du bør se på div kontaker... Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Stakkers deg. Er du riktig uheldig nå vil du slite lenge med dette problemet. Det du omtaler som skurring i telefonene, er temmelig sikkert overslag fra adslen. Vet ikke helt, men tror du bør se på div kontaker... Auuch, høres ikke bra ut. Kan det vere at splitteren er gåen ? Eneste tilbakemld jeg fikk fra leverandør var at dem skulle sende nytt modem. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Prøv å koble adsl og tlf rett i veggen uten splitter. Hvis skurringen forsvinner og nettet faller ut kun ved bruk av telefonen er det splitteren det var noe galt med. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Om jeg villet koble både telefon og dsl i veggen samtidig uten splitter nei det vet jeg ikke men jeg hadde villet teste en av gangen om mulig . Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Om jeg villet koble både telefon og dsl i veggen samtidig uten splitter nei det vet jeg ikke men jeg hadde villet teste en av gangen om mulig . 6215866[/snapback] Det er faktisk uproblematisk så lenge man har to uttak. Det problemet man får da er at internett faller ut når telefonen ringer - men om de andre problemene forsvinner vet man jo at splitteren er synderen. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Splitteren står før isdn boksen? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Kan være en skjøt på telefonkabelen utenfor huset som har gått lekk, og tar inn vann. Da får man ofte problemer som skurring på tlf. linja. Ring telenor og meld feil på telefonlinjen. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har hatt problemer med skurring på telefonen, men adsl detter aldri ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå