Gå til innhold

Aksjon mot svensk pirat side.

asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TPB har aldri vært oppe i retten i Sverige meg bekjent, men de har surfet på et rettspresedens fra 1996 eller der omkring som lignet på vår hjemlige napster.no sak, bare med omvendt resultat.

Dessuten lukter denne saken svidd. Ikke bare tar Polisen med seg TPB sin server, neida, dei tar med seg heile racket, hvilket inkluderte Piratbyråns server.

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at de sendte 50 politimenn for å hente noen servere. Høres sprøtt ut.

Ser at mange ikke likte TPB noe særlig, men det er snakk om prinsippet her. Hvis svenske myndighetene selv har sagt at tpb ikke driver med noe ulovlig, hvordan fikk politiet myndighet til å hente serverne?På hvilket grunnlag?

Og hva vil de egentlig finne på serverne?Ligger jo ikke noe ulovelig der regner jeg med. :hmm:

edit: Hvor mange politimenn sender de etter en voldtektsmann eller en morder?

Utdrag fra siden:

The TPB can receive compensation from the Swedish state in case that the upcoming legal processes show that TPB is indeed legal

Håper det ender opp med at de får erstatning, og kjøper inn gode servere :D

Endret av asad
Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke at de sendte 50 politimenn for å hente noen servere. Høres sprøtt ut.

Ser at mange ikke likte TPB noe særlig, men det er snakk om prinsippet her. Hvis svenske myndighetene selv har sagt at tpb ikke driver med noe ulovlig, hvordan fikk politiet myndighet til å hente serverne?På hvilket grunnlag?

Og hva vil de egentlig finne på serverne?Ligger jo ikke noe ulovelig der regner jeg med. :hmm:

edit: Hvor mange politimenn sender de etter en voldtektsmann eller en morder?

Utdrag fra siden:

The TPB can receive compensation from the Swedish state in case that the upcoming legal processes show that TPB is indeed legal

Håper det ender opp med at de får erstatning, og kjøper inn gode servere :D

6217525[/snapback]

Var til sammen 50 politimenn, serverne var fordelt på flere steder rundt om i sverige.

Nei, vil ikke finne noe ulovlig på serverne, bare .torrent filer. skal lete lenge etter opphavsbeskyttet materiale der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...