Gå til innhold

Aksjon mot svensk pirat side.

asad

Anbefalte innlegg

vil ha begge trådene i "mine innlegg" :)

Utrolig synd at den har blitt stengt.

bra svensk side med masse svenske folk som lasta ned der. mange av dem sitter med 10 eller 100Mbit upload på fiberlinjene sine.

de har jo hele tiden hevdet at de ikke bryter noen lov, lurer på hva dommen blir.

spesielt "topp 100" siden dems var genial, er ikke noen av de store sidene som har det.

kommentarene man kunne skrive og lese under hver torrent var jo også genialt. spesielt for å sjekke om det var en fake torrent, få tips om hvordan å innstallere spillene etc.

R.I.P T.P.B

ps:

VG's artikkel

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Thepiratebay er nok oppe å kjører etter en etterforskning. Se på hvordan internetttrafikken har sunket i sverige etter at TPB har blitt lagt ned link

6216132[/snapback]

Kan ikke se den har sunket så veldig mye? Mulig litt mindre i dag som på samme tid i går, men er ikke noe voldsomt?

AtW

Lenke til kommentar

Ser en stor dal som starter ca. klokka 12 i går kveld.

edit:

det kan nok skyldes at det var natt. hvis man ser på grafen samme tid i dag og i går har den sunket litt, men er nok en stor trafikknedgang det er snakk om med tanke på alle fiberlinjene dem har i sverige.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Du kan ikke se på verdien men tendensen. Grafens stigningstall er så og si 0. Og den kommer mest sansynlig (fra min vurdering) ikke til å stige serlig mer.

ca. kl 12 i dag ble tbp lagt ned. I samme tid rettet kurven seg ut i stedet for å øke videre...

Lenke til kommentar
The TPB can receive compensation from the Swedish state in case that the upcoming legal processes show that TPB is indeed legal.

Hehe, hadde vært ekstremt kult om de hadde fått kompensasjon fra den svenske stat.

Lenke til kommentar
The TPB can receive compensation from the Swedish state in case that the upcoming legal processes show that TPB is indeed legal.

Hehe, hadde vært ekstremt kult om de hadde fått kompensasjon fra den svenske stat.

6216423[/snapback]

kunne kjøpt inn ny hw^^

Lenke til kommentar

Jeg synes dette er svært trist. Greit nok, det de driver på med ligger nok i en gråsone, men som nevnt tidligere i tråden så har ikke det svenske rettsvesenet hatt noe å si på siden tidligere. Jeg ser ikke hvilken hjemmel i loven det svenske politiet skulle ha for å «raide» dem. Blir spennende å følge med på utviklingen.

Skjer mye slikt crap for tiden. Det er jo ikke mange dagene siden det ble ytret at platebransjen skulle få politimakt for å kunne ta «de kriminelle» på egen hånd.

Jaja, dette går riktig vei! Godt jobba!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...